مشهد؛

تاکید رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران بر ارتقای فرهنگ سلامت نظام اداری

رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران گفت: ارتقای فرهنگ سلامت نظام اداری موجب جلوگیری از فساد در نظام اداری می شود.

  به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان محمد هادی امجدی پور در بازدید از پالایشگاه خانگیران و در جمع مدیران و اعضای اصلی کمیته سلامت نظام اداری این مجتمع گازی افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یکی از مجموعه های پرافتخار صنعت نفت و گاز و مدیر پرور در کشور است که توانسته به مدد همت و تلاش کلیه مدیران و کارشناسان در این صنعت بدرخشد.

وی با بیان اینکه امور بازرسی اهتمام خود را نسبت به تقویت فرهنگ سازمانی، آموزش و توجیه مدیران و کارکنان در خصوص ارتقای سلامت نظام اداری معمول داشته است اظهارداشت: چنان که این مهم به درستی انجام شود طبعا از فساد اداری نیز جلوگیری می شود.

این مقام مسئول در امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: مسئولین بازرسی با اعمال صحیح نظارت می توانند از وقوع ناهنجاری های احتمالی در سازمان پیشگیری نمایند.

امجدی پور با اشاره به اینکه هم اکنون رویکرد این امور بر مبنای پیشگیری از وقوع تخلفات پایه گذاری شده است ابراز امیدواری کرد: با نگاه دقیق به مقوله نظارت بتوانیم از وقوع ناهنجاری ها پیشگیری نموده و تا حد زیادی تعداد تخلفات را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر 80 درصد کار بازرسی پیشگیری از فساد از طریق نظارت و ارزیابی عملکرد واحدها است و 20 درصد دیگر مربوط به کشف فساد است.

رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: دیدگاه جدید امور بازرسی بر خلاف گذشته که کشف و برخورد با مفاسد اداری و به عبارتی مچ گیری بود نیست بلکه یافتن فرصت های بهبود در جهت رفع نقاط ضعف و ارائه راه کارهای اصلاحی با استفاده از کارشناسان متخصص می باشد.

همچنین در ادامه این بازدید مسئولین ارشد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت های شرکت و سوابق کمیته نظام سلامت اداری پالایشگاه خانگیران پرداختند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.