مشهد؛

مدیرکل پژوهش های اسلامی صداوسیما:مرکز پژوهشهای صداو سیما حلقه اتصال بین حوزه علمیه و رسانه ملی

مدیرکل پژوهش های اسلامی صداوسیما گفت:مرکز پژو هشهای صداو سیما حلقه اتصال بین حوزه و رسانه ملی است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم شفیعی سروستانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره کل پژوهشهای صداوسیما نمایندگی خراسان افزود:این مراکز می توانند به وظیفه خود که انتقال دغدغه ها و مسایل حوزه به رسانه و مطالبات و مسایل رسانه را به حوزه های علمیه منتقل نماید .

شفیعی سروستانی گفت : مرکز پژوهشهای صداوسیما با ارتباطی که بین حوزه و رسانه برقرار می کند می تواند به افزایش سطح دانش و بالابردن فرهنگ و اطلاعات جامعه کمک کند و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی برای آشنایی طلاب در زمینه رسانه از این ظرفیت و استعداد استفاده شود.

مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان نیز در این مراسم افزود: جمهوری اسلامی ایران برپایه حکومت دینی بنا شده و باید تمام سازمانها و نهادهای کشور رنگ دینی داشته باشد و فعالان در این عرصه باید مردم را به سمت اسلام و هدایت گری اسلام راهنمایی کنند .

حجه الاسلام و المسلمین فتح الهی، افزود:مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام دارای ظرفیت های زیادی در زمینه تشیع و جهان اسلام داد و باید از این ظرفیت ها کمال استفاده را ببریم و در تعاملاتی که با پژوهشهای صداو سیما داشته ایم فعالیت های خوبی در این زمینه بدست آورده ایم .

مسول آموزش سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز گفت:برای هر امر فرهنگی دانش و اطلاعات ،ارتباطات و تبلیغات از عناصر مهم آن به شمار می روند و صداو سیما باید این سه اصل را پیگیری کند تا بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند و از طریق تبلیغات مخاطبان خود را جذب نماید .

ابراهیمی افزود:مرکز پزوهشهای اسلامی در زمینه دانش و اطلاعات خود را بیشتر ارتقا دهد و سواد رسانه ای در جامعه افزایش یابد .

وی با بیان اینکه مرکز پزوهشهای اسلامی باید به سمتی حرکت کند که انسانهای خبره در در این حوزه را تربیت کند،افزود:باید هرچه بیشتر در حوزه دین فعالیت شود تا بتوانیم با آموزشهای مختلف و تحقیق ها اطلاعات اهل دین را افزایش دهیم .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.