مشهد؛

افتتاحیه کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان اسلام

افتتاحیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان با حضور مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در مشهد برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان امروز در نشست خبری با بیان اینکه افتتاحیه رسمی کنگره در شهر مشهد برگزار می شود؛ اظهار کرد: این برنامه با حضور دکتر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد خادمی افزود: ادامه برنامه در استان‌های قم، شیراز و اصفهان خواهد بود و از هشتم تا 19 مرداد در کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: 300نفر مهمان اصلی از کشورهای مختلف جهان با همراهی خانواده‌ها 650 نفر هستند که 50 درصد آنها از کشور آمریکا بوده و 70 درصد این افراد بار اولی است که به ایران سفر می‌کنند.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای این کنگره اظهار کرد: روز پنج‌شنبه بعدازظهر در تالار قدس آستان قدس رضوی با موضوع بررسی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در جهان اسلام برگزار می‌شود.

خادمی گفت: این مهمانان برای فیض از دعای کمیل اختصاصی به حرم مطهر رضوی مشرف شده و جمعه نیز نشستی علمی با علوم پزشکی و با حضور محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه و وزیر بهداشت قاضی‌زاده هاشمی برگزار می‌شود و در مورد آخرین وضعیت پزشکی دنیا به بحث و تبادل نظر می‌پردازند .

دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان با اعلام اینکه برنامه علمی این نشست در روز شنبه با حضور دکتر ولایتی ادامه می‌یابد، اظهار کرد: در این نشست علمی به مباحث پزشکی و بحث‌هایی که در مورد مسائل علمی ایران مورد نظر است، پرداخته می‌شود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.