زرینی: جام در ایران می‌ماند

کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران معتقد است با بکار گرفتن همه توان تیمی ایران، جام قهرمانی والیبال آسیا در ایران باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حمزه زرینی پس از دیدار ایران و کویت که با برتری 3 بر صفر تیم کشورمان همراه شد، گفت: ما تازه اول راه هستیم و همیشه بازی اول خیلی سخت تر از بازی های دیگر است، با این حال تلاشمان برای رسیدن به قهرمانی است و با تلاش تیمی جام در ایران می‌ماند.

وی ادامه داد: ما به اندازه ای که باید بازی تدارکاتی نداشتیم و علاوه بر این برخی از بازیکنان خیلی کم تجربه هستند و تا به حال در تورنمنت های این چنینی حضور نداشتند. کویت بازی خوبی از خود نشان داد ولی ما هنوز از خودمان راضی نیستیم.

فاصله زیاد ایران و کویت

عبدالله منصور کاپیتان تیم ملی والیبال کویت نیز در این نشست خبری گفت: باید حقیقت را پذیرفت. ما در هر صورت در این بازی شکست می خوردیم. در تمام لحظات بازی 6تا 8 امتیاز از ایران عقب بودیم.

وی اضافه کرد: از عملکرد تیم خود با وجود شکست راضی هستم. در دو ست اختلاف زیاد بود، اما در کل فاصله زیادی بین ایران و کویت وجود دارد و نباید از این موضوع چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار