ذخيره عكس ها خارج از فضاي تلفن همراه

کابران می توانند با استفاده از سرویس Google Photos در هر کجای دنیا به عکس ها و ویدئو های خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش دریچه فناوری فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با افزایش میزان تبادل اطلاعات در دنیای امروز به ضرورت نگهداری اطلاعات در گوشی های هوشمند، جدیدا با مشکلی  رو به رو هستیم که آن کمبود فضای حافظه گوشی می باشد. در اکثر گوشی های هوشمند، عکس و فیلم هایی که نگهداری می کنیم فضای زیادی را اشغال می کنند. بسیاری از افراد تمایل دارند همیشه تمامی عکس هایشان در دسترس باشد تا هر لحظه که اراده نمایند به آنها دسترسی داشته و همچنین فضای بیشتری نیز در گوشی خود فراهم کنند.
 


با سرویس Google Photos عکس های خود را برای همیشه به همراه داشته باشد

شرکت گوگل چند سالی است که برای این مشکل راهکار مناسبی ارائه  کرده است و آن هم سرویس "Google Photos" می باشد که برنامه این سرویس به صورت پیش فرض در اکثر گوشی های اندروید موجود است.

Google Photos عکس ها و تصاویر موجود در گوشی شما را به صورت خودکار در سرور خود آپلود می کند. تصاویر در این سرویس گوگل کاملا به صورت شخصی ذخیره می شوند و تا زمانی که کاربر آنها را به اشتراک نگذارد، هیچ شخص دیگری نمی تواند آن ها را ببیند.


با سرویس Google Photos عکس های خود را برای همیشه به همراه داشته باشد


این تصاویر در یک فضای ابری (Cloud) که گوگل در موقع ثبت نام در اختیار شما قرار می دهد ذخیره می شوند. فضایی که در ابتدا به کاربران اختصاص داده می شود، 15 گیگا بایت است که تمام سرویس های حساب کاربری گوگل مانند:Gmail،Docs،Sheets،Photos و...از این فضا استفاده می کنند که بیشترین فضا را عکس ها اشغال می کنند. اما گوگل برای این هم راهکاری ارائه کرده است و آن هم تنظیمات Google Photos است. کافیست وارد تنظیمات این سرویس شوید و گزینه High quality را انتخاب کنید. تا هرگز حتی 1 بیت هم از فضای Cloud شما توسط عکس ها و فیلم هایتان اشغال نشود.

انتقال عکس ها به Google Photos هم می تواند از طریق اتصال wifi صورت گیرد و هم به وسیله Cell Data (اینترنت سیم کارت).در زمان انتقال عکس ها و ویدئو ها، به دلیل انتقال اطلاعاتی که صورت می پذیرد، از حجم اینترنت شما کم خواهد شد.

همچنین Google Photos این امکان را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که عکس ها و ویدئو های خود را در آلبوم های مختلف دسته بندی و نگهداری کنند. این سرویس تصاویر را به صورت پیش فرض بر اساس روز طبقه بندی می کند.


با سرویس Google Photos عکس های خود را برای همیشه به همراه داشته باشد

در Google Photos کاربران می توانند به صورت آنلاین تصاویر خود را ویرایش کنند و به اشتراک به گذارند. اما نکته ای که در پایان مجددا می خواهیم به آن اشاره نماییم، این است که تا زمانی که کاربران عکسهای خود را از Google Photos در اینترنت به اشتراک نگذارند، هیچ شخص دیگری امکان دسترسی به این تصاویر را نخواهد داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۲۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
با سلام
آیا لفظ هیچ شخص دیگری امکان دسترسی به این تصاویر را نخواهد داشت.واقعا صحیح است؟ حتی از خود شرکت گوگل این امکان نیست که عکس ها را ملاحظه کنند؟
آخرین اخبار