قم؛

حضور تیم کبدی قم در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور

تیم کبدی استان قم در هفتمین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی با ترکیب 8 کبدی کار به رقابت با حریفان می‌پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: رشیدی رئیس هیئت کبدی قم از حضور تیم کبدی استان قم در مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور که در خراسان شمالی برگزار می‌شود خبر داد. 

رشیدی در خصوص هفتمین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور گفت: این دوره از مسابقات از روز 14 تا 16 مرداد ماه در استان خراسان شمالی و به میزبانی شهر بجنورد آغاز می‌شود و تیم استان قم با ترکیب 8 کبدی کار به رقابت با حریفان در این مسابقات می‌پردازد.

وی ترکیب تیم کبدی قم را این چنین عنوان کرد:محمد اورنجی، امیر عسگری،  علیرضا بابایی بیات، قاسم نوروزیان، حسین میرزایی، محمد حسین معصومیان، محمد مهدی مؤمن و محمد رضا مهری ترکیب تیم کبدی را تشکیل می‌دهند.

تیم کبدی استان قم با سرمربیگری علیرضا بابایی و سید مرتضی طباطبایی به عنوان سرپرست تیم کبدی ساحلی قم در این دوره از مسابقات حضور پیدا می کند.

رشیدی از آمادگی 20 تیم به منظور شرکت در این رقابت‌ها گفت تا  این تیم ها رقابت‌های خود را برای کسب جواز در مرحله دوم برگزار کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها 12 تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله دوم مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور را کسب می‌کنند و مسابقات کبدی ساحلی در سال 94 در 3 مرحله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.