طغانی: داور غافلگیرم کرد

بوکسور 49- کیلوگرم کشورمان گفت: در بازی مقابل رقیب اوکراینی، فکر می کردم راند اول و دوم را برده ام اما داور دستان رقیبم را در آخر بازی بالا برد.

طغانی: داور غافلگیرم کردهومن طغانی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: اردویی که در اوکراین برگزار کردیم عالی بود. در مسابقه نهایی هم سعی کردم هرآنچه مربیانم می گویند گوش کنم، آنها گفته بودند که راند اول و دوم را برده ای و به همین دلیل فکر می کردم پیروز میدان باشم، اما داور دست رقیبم را  بالا برد.

وی درباره میزان آمادگی اش برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: برای حضور در پیکارهای آسیایی به آمادگی مطلوبی رسیده ام و شناخت خوبی هم از رقبایم دارم، مردم فکر می کنند سبک وزن های تیم ملی ضعیف هستند در حالی که این درست نیستما ضعیف نیستیم، سبک وزن های آسیا قوی هستند.

بوکسور 49 کیلوگرم تاکید کرد: از سال 87 که به عضویت تیم ملی درآمدم بارها گزینه اعزام بودم، در اردوی مشترک ترکیه و چین، تورنمنت ازبکستان و روسیه و ... گفتند تو را می بریم اما نبردند، برای جهانی هم انتخاب شدم ، در اینچئون هم تا روز قبل اعزام جزو لیست مربیان بودم که متاسفانه گفتند بیش از 6 نفر نمی توانیم ببریم، انگیزه ام را به کلی از دست داده بودم و داشتم بوکس را کنار می گذاشتم اما با آمدن دوباره استکی، دوباره انگیزه گرفتم، همراه تیم به اوکراین رفتم و اکنون هم می خواهم خودم را در مسابقات قهرمانی آسیا ثابت کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار