علی‌نژاد: امیدوارم از نتایج خوب گذشته دفاع کنیم

رئیس فدراسیون ووشوی کشورمان گفت: تیم ساندای جوانان ایران در صدد است تا از عنوان نایب‌ قهرمانی خود که در رقابت‌های آسیایی دوره پیشین به دست آورد، دفاع کند.

مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: حدود سه ماه و نیم ووشوکاران جوان ما در دو بخش تالو و ساندا در اردو بودند و زیر نظر مربیان داخلی و خارجی خود تمرین کردند و در این مدت نیز در رقابت بین المللی گرجستان و اردوی ماکائو نیز شرکت کردند.  
وی ادامه داد: با تدارکاتی که در اردوها برای ووشوکاران فراهم کردیم امیدوارم تا بتوانیم عنوان هایی که در رقابت‌های پیشین کسب کردیم را تکرار کنیم.
 
علی نژاد افزود : در مسابقات قهرمانی آسیایی دور قبل در فیلیپین موفق به کسب نایب قهرمانی آسیا در بخش ساندا شدیم و عنوان سومی آسیا را در مجموع تالو و ساندا از آن خود کردیم ،که امیدواریم بتوانیم تا از این عنوان در این دوره دفاع کنیم.
 
وی در خصوص رضایت ووشوکاران از امکانات موجود در اردوها و پرداخت به موقع حقوق آنان گفت: فدراسیون ووشو هم مانند سایر فدراسیون ها از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست و با وجود کمک های وزارت ورزش اما باز هم کمبود هایی هست، اما دلیل رضایت ووشوکاران این است که ما سعی کردیم با مدیریت و برنامه ریزی صحیح این مشکلات را به آنان انتقال ندهیم تا ملی پوشان ووشو با خیال راحت فقط به تمرین و کسب مدال بیاندیشند.
 
علی نژاد در پاسخ به اینکه چه زمانی ما می توانیم چین حریف سرسخت ووشو را پشت سر بگذاریم، اعلام کرد: هر وقت که ابزار چینی ها را در اختیار داشتیم،به طور حتم می توانیم آنان را مغلوب کنیم زیرا چین مهد ووشو است و جمعیت ووشوکارانش بسیار زیاد است و پشت سر گذاشتن و رقابت کردن با آنان بسیار سخت است.  
 
گفتنی است: تیم ملی ووشو برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا امشب 11 مرداد عازم ایالت مغولستان در چین می شود و از 12 تا 19 مرداد نیز این رقابت ها برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار