برگزاری تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در امامزادگان شاخص کشور

به دنبال جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه فلسطینی، تجمع "انزجار از اسرائیل کودک کش" برگزار می شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با محکومیت شدید جنایات بی شرمانه رزیم صهیونیستی در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه فلسطینی  وحمایت از مردم مظلوم فلسطین  گفت: به دنبال جنایت وحشیانه روز جمعه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه در خانه یک شهروند فلسطینی در «دوما» نزدیک نابلس، سازمان اوقاف وامور خیریه  با مشارکت ادارات کل اوقاف استانها  بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود تجمع " انزجار از اسرائیل کودک کش "را در آستان مقدس امامزادگان کشور  برگزار می کند.
 
وی با بیان اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم غاصب صهیونیستی  تغییر ناپذیر است تصریح کرد : با تدبیر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، جمهوری اسلامی ایران از روز اوّل، موضعش را در مقابل این پدیده زشت، روشن کرده است. موضع جمهوری اسلامی ایران همانگونه که راحل  فرمودند این است که اساساً این غدّه سرطانىِ اسرائیل باید از این منطقه کنده شود.

معاون فرهنگی سازمان  اوقاف هدف از اجرای این تجمع را محکومیت و انزجار از جنایات وحشیانه و کودک کشی رژیم غاصب اسرائیل و اعتراض به  سکوت جامعه بین المللی و اعلام حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین عنوان کرد.

وی گفت: تجمع " انزجار از اسرائیل کودک کش " شامگاه  سه شنبه سیزدهم مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان  مقدس امامزادگان شاخص سراسر کشور و  با حضور پرشکوه مردم، زایران ومسافران و با مشارکت پایگاههای بسیج، ائمه جماعات، حوزه های علمیه،  هیأت‌ها مذهبی واقشار واصناف مختلف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شرفخانی اضافه کرد: در این تجمع سراسری برنامه هایی همچون اقامه با شکوه نماز جماعت مغرب و عشاء، قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز استانی، سخنرانی با محوریت تبیین جنایات صهیونیست غاصب، سر دادن ندای دشمن شکن " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" و " انزجار از اسرائیل کودک کش"، شعر خوانی، قرائت دعای توسل و مداحی و قرائت قطع نامه در پایان تجمع، اجرا خواهد شد. وی ادامه داد : در کنا راین تجمع ها  نمایشگاههایی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود برگزار خواهد شد .
 
وی از عموم مردم عزیز و مومنان و جوانان  دعوت کرد در این مراسم به صورت باشکوه حضور یابند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار