ساری؛

بازدید دانشجویان خارجی از اماکن تاریخی آمل

جمعی از دانشجويان دانشگاه بين المللی اهل بيت(ع) تهران در اولین سفر گردشگری تاریخی خود به شهرستان آمل از اماكن تاريخی این شهرستان بازدید كردند.

بازدید دانشجویان خارجی از اماکن تاریخی آملبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری؛ سید جمال موسوی استاد تاریخ تمدن اسلامی دانشگاه اهل بیت(ع) تهران که اهل شهرستان آمل است به عنوان راهنما، همراه دانشجویان به آمل آمد و به بیان تاریخچه هزاره آمل پرداخت که دانشجویان ابتدا از مصلی قدس و بقعه میر بزرگ آمل دیدن کردند.

موسوی گفت: حدود ۸۰ نفر از دانشجویان را برای گردشگری از اماکن تاریخی ایران که اولین مکان آمل است آوردیم. وی در ادامه افزود: این دانشجویان که از کشورهای هند، افغانستان، بنگلادش و آفریقای جنوبی برای تحصیل به دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) آمدند همگی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در رشته های همچون حقوق، تاریخ اسلام، کلام و عرفان اسلامی مشغول به تحصیل هستند

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این دانشجویان در ترم اول به یادگیری زبان فارسی مشغول هستند خاطرنشان کرد: قرار است در طول ۲ سال تحصیلشان دانشگاه آن ها را به نقاط تاریخی ایران مثل اصفهان، شیراز ببرد که این دانشجویان اولین سفر گردشگری تاریخی خود را به شهرستان آمل آمدند.

انتهای پیام /ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.