معاون عمران روستایی بنیادمسکن مطرح کرد؛

تامین یک چهارم اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی طرح هادی

معاون عمران روستایی بنیادمسکن از تامین یک چهارم اعتبار مورد نیاز طرح هادی خبر داد و گفت: در حال حاضر از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار تنها بخش کوچی از آن تامین می‌شود.

شاملو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برای اجرای طرح‌های هادی حداقل نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم، گفت: متاسفانه رقم اعتباری اختصاص یافته به طرح‌های هادی یک چهارم میانگین اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود:‌از لحاظ اعتباری متاسفانه برای طرح‌های هادی بسیار در مضیقه هستیم و این در حالی است که درخواست‌های بسیار زیادی از سوی مردم  برای اجرای این طرح‌ها  ارائه می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن با اشاره به اینکه از اعتبارات مورد نیاز برای طرح هادی تنها یک چهارم پرداخت می‌شود‌، افزود: امیداور هستیم برای سال‌های آتی منابع کافی در اختیار ما قرار گیرد.

شاملو یادآور شد: در حال حاضر اجرای این طرح در مناطق روستایی بسیار اثر بخش است و نتیجه بسیار برای مهاجرت معکوس در روستاها داشته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری مجموعه اعتبارات مصوب ما با ردیف ملی و اعتباری است و امیدوار هستیم به 1500 میلیارد تومان برسد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن اظهار داشت: اقدامات مطالعاتی برای اجرای طرح‌های هادی در بخشی از روستاهای استان‌ها و شهرستان‌های نمونه انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار