بهرامی: درهای تیم ملی به روی هیچکس بسته نیست

سرمربی تیم‌های کاراته پایه دختران گفت: درهای تیم ملی به روی هیچکس بسته نیست و از حضور بازیکنان استقبال می‌کنیم.

لیلا بهرامی، سرمربی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و امید دختران، در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درهای تیم ملی به روی هیچکس بسته نیست تا رقابت‌های جهانی زمان خوبی داریم  و سعی خواهیم کرد که تیم ملی به بهترین نحو، آماده این رقابت‌ها شود.

بهرامی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی در اردوهای تیم ملی بیان داشت: در هر اردو سعی می‌کنیم مسابقه درون اردویی برگزار کنیم و از تیم‌های مختلف دعوت کنیم تا با تیم ملی مسابقه بدهند.

وی افزود: اگر در این رقابت‌ها بازیکنانی پیدا شوند که احساس کنیم به تیم ملی کمک می‌کنند به طور حتم در کنار تیم ملی قرار خواهند گرفت و به عنوان حریف تمرینی در اردوها حضور خواهند یافت.

بهرامی تصریح داشت: البته این مسابقات هیچ تاثیری در روند انتخابی ملی پوشان ندارد. مسابقات انتخابی فقط برای آمادگی ملی پوشان است. انتخاب بازیکنان بر اساس انتخاب نهایی است و کاراته کاها باید از 9 مرحله انتخابی، در 5 مبارزه پیروز میدان باشند تا به عنوان نفر اصلی تیم ملی معرفی شوند.

 سرمربی تیم ملی تاکید کرد:چون روند انتخابی را از قبل به بازیکنان توضیح می‌دهیم لذا هیچ گونه اعتراضی وارد نیست و هیچ حمایتی از بیرون باعث ورود بازیکنان به اردو نخواهد شد. اگر بازیکنی نتواند از پس انتخابی بر بیاید به طور حتم نمی‌تواند خارج از کشور هم عملکرد خوبی داشته باشد.

بهرامی درباره کیفیت برگزاری اردوها گفت: جو اردوها مناسب است و همه کاراته کاها زیر نظر مربیان و مسئولان تیم ملی تمرین می‌کنند و همه تنها به دنبال کسب بهترین مقام و برافراشتن پرچم کشورمان هستیم.

سرمربی تیم‌های پایه دختران در پاسخ به این سوال که آیا از امکانات موجود راضی هستند، گفت: ما حاضریم در اردوها از حداقل امکانات بهره‌مند شویم ولی نیاز به مسابقات تدارکاتی برون مرزی داریم و به خاطر عدم بودجه کافی از طرف وزارت ورزش و جوانان اعزام نداریم. مسلما وقتی تیم در شرایط واقعی رقابت قرار نگیرد نمی‌تواند نتیجه مطلوب را کسب کند و فاکتورهای لازم برای موفقیت در مسابقات جهانی را نخواهد داشت.

یادآوری می شود از 10 مرداد دور جدید تمرینات تیم‌های ملی پایه دختران ادر سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده است و روز آغازین اردو مسابقه تدارکاتی با تیم‌های منتخب مازندران گیلان، اصفهان و تیم ترکیبی از تهران و ایلام برگزار کردیم که تیم منتخب ملی اول شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار