پناهی: تغییرات در این برهه از زمان به صلاح کاراته نبود

رئیس سابق فدراسیون کاراته: تغییرات و جابجایی در این فاصله زمانی باقیمانده تا رقابت‌های آسیایی به هیچ وجه درست و به صلاح کاراته نبود.

پناهی: تغییرات در این برهه از زمان به صلاح کاراته نبود
سید عباس احمد‌پناهی رئیس اسبق فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تغییرات اخیر در فراسیون کاراته گفت: تغییرات و جابجایی در هر جایگاهی لازم است ولی در این برهه زمانی و فاصله کمی که تا رقابت‌های آسیایی است، به هیچ وجه کار درستی نبود.

وی ادامه داد: این نوع عملکرد نشانه قدرت نیست.مدیر تصمیماتی می‌گیرد و در فاصله کمتر از یک ماه مانده به رقابت‌های آسیایی، کاراته را وارد حاشیه می‌کند.

پناهی ادامه داد: در صورتیکه در این برهه زمانی همه شرایط باید مهیا باشد تا آرامش برقرار باشد که تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد ولی برعکس شاهد آن هستیم که رئیس فدراسیون هیچ توجهی ندارد و یک مرتبه دست به تغییر می‌زند.

وی افزود: من با سمندر هیچ مشکل و خصومت شخصی ندارم بلکه وی از دوستانم است و به عنوان پیشکسوت در کاراته برای وی احترام قائلم ولی به مدیریت وی انتقاد دارم.

پناهی یادآور شد: سمندر در مصاحبه‌اش بارها گفته که اهل کاراته است و دلسوز کاراته. ولی باید کسی که واقعا اهل و دلسوز کاراته باشد، این حاشیه‌ها را وارد کاراته نمی‌کند.

پناهی تاکید داشت: وقتی رئیس فدراسیون برای انتخاب دبیر باید تشکیل مجمع دهد و رأی‌گیری کند، همین روند باید در عزل آن شخص هم انجام شود. باید مجمع تشکیل دهد و رای اعتماد مجمع را بگیرد. به نظر من رئیس فدراسیون به هیچ وجه قانون را رعایت نکرده است.

رئیس سابق فدراسیون ادامه داد: این بحث از لحاظ قانونی که هیچ، به لحاظ اخلاقی نیز درست نیست که یکباره جابجایی اعلام شود. صحبت من روی شخص نیست که بگویم محسن آشوری باید تغییر می‌کرد و یا خیر! به هر حال وی روزی از این سمت می‌رفت ولی چگونگی این تغییر نوع و تصمیم‌گیری مهم است.

وی عنوان کرد: به نظر من سمندر برای حفظ بقاء خودش دست به چنین تغییری زد.

پناهی با اشاره به مصاحبه‌های سمندر در ماه‌های گذشته بر علیه احمد صافی بیان داشت: چرا سمندر یکماه پیش به تخریب احمد صافی می‌پردازد و بعد به یکباره تصمیم به انتخاب وی به عنوان دبیری فدراسیون می‌گیرد؟ آیا احمد صافی در این یکماه تغییر کرده و یا نوع تفکر سمندر؟

پناهی با بیان اینکه زمان تغییر دبیر، زمان مناسبی نبود بیان داشت: زمان تغییر و جابجایی در این مقطع به صلاح کاراته نبود و باید تمام جوانب در نظر گرفته می‌شد و بعد تصمیم گیری می‌شد.

وی در ادامه گفت: رئیس فدراسیون باید ضمن رعایت قانون، آگانه قدم برمی‌داشت نه اینکه به یکباره با این تصمیم به تیم ملی شوک وارد کند و جو را متشنج کند.

پناهی اظهار داشت: تصمیم‌گیری باید کارشناسانه و به صلاح باشد، وقتی یک مدیر در بحث مدیریتی می‌خواهد تصمیم‌گیری کند باید هم بهترین را در نظر بگیرد و هم بیشترین کاربرد را.

وی ادامه داد: به نظر من جامعه کاراته آنقدر فهیم است که اگر تغییری عاقلانه و موجه باشد آنرا بپذیرد.

پناهی با اشاره مجدد به انتخاب دبیر، عنوان داشت: باز هم می‌گویم که بحث من روی شخص نیست، بحثم این است که نحوه و شیوه‌ی کار اشتباه است.

پناهی درباره انتخاب محمدعلی مردانی در سمت دبیری فدراسیون کاراته اظهار داشت: مردانی مهره ای شناخته شده و پیشکسوت کاراته است ولی به نظرم باید از افراد در جایی استفاده کنیم که بیشترین بازدهی را داشته باشند. بطور حتم بازدهی وی در کمیته داوران به مراتب بیشتر از دبیری فدراسیون است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار