خسروی وفا: برپایی مسابقات دلیل کیفی ورزشکاران است

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: مسابقات در تمام عرصه های داخلی و حارجی سطح کیفی بازیکنان تیم تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در رابطه با سهمیه‌های کسب شده پارالمپیک ریو اظهار داشت: سال گذشته ما شاهد مسابقات و رقابت های خوب و فنی بودیم اما امسال در تمام مسابقات و  چه از نظر داخلی و چه تورنمنت‌های بین المللی پیشرفت زیادی داشتیم. 
 
وی در ادامه بیان کرد: ما در همه رشته‌های ورزشی توانسته ایم به بالاترین نقطه موفقیت برسیم و این را مدیون تمام زحمات مربیان و ورزشکاران ایرانی هستیم. 
 
خسروی وفا در ادامه عنوان کرد: امسال در مسابقات کسب سهمیه ریو موفق به دریافت 38 سهمیه در رشته‌های والیبال، وزنه برداری و تیراندازی شدیم. 
 
2000 جوان شرکت کننده در جشنواره رضوی 
 
خسروی وفا در ادامه درباره جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی افزود: این مسابقات که از 20 الی 25 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می شود شاهد شرکت و فعالیت 200 جوان زیر 25 سال می‌باشد که قدمی به سری موفقیت بهتر برای پشتوانه‌ای ورزش جانبازان و معلولین است، مطمئنم که حضور ورزشکاران در این دوره از مسابقات باعث می شود این ورزش برای آینده و پشتوانه سازی بیمه شود. 
 
خسروی وفا در پایان افزود: بودجه پارالمپیک در سال 94، 9 میلیارد 750 میلیون تومان تصویب شد که از نظر فدراسیون جانبازان و معلولین خیلی کم است زیرا سرانه مصرف یک فرد معلول از یک فرد غیر معلول بیشتر است. 
 
انتهای پیام/ 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
سردار لطی بکن سرمربی گلبال را تعویض کنید شاید امیدی برای ورزشکاران این رشته پیدا بشود چون .......
آخرین اخبار