خسروی وفا: ورزشکاران ایران، جزو بهترین ها هستند

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: به طور حتم ورزشکاران ایران، جزو بهترین ها هستند و توانایی ایرانی ها زیاد است و باید این جوانان ایرانی را تشویق کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان خسروی وفا امشب میهمان برنامه خندوانه بود و اظهار داشت: شک نکنید ورزشکاران جانباز و معمول بهترین هستند و آنها میتواند با وضعیتی که دارند احساس خوبی به جامعه بدهند.

وی افزود: من در ابتدای دفاع مقدس افتخار داشتم که در جنگ حضور پیدا کنم و 24 سالم بود، شهید اصغر وصالی هم رزم من بود.
 
خسروی وفا ادامه داد: بعد از اینکه به هوش آمدم یک پایم را از دست دادم، در جبهه سن و سال در آن زمان ملاک نبود، زن و مرد هم همه بودند.
 
وی گفت: با یک اعتماد به نفس و نفس عاشقانه که برای امام بود و خلوص محکم پشتش بود جنگیدند، کسانی در جنگ بودند که سابقه نظامی نداشتند. کسانی بودند که مدعی نبودند
 به یک باره دشمن حمله کرد و مردم ایستادگی کردند و توانستند بجنگند و یک وجب خاک رو هم به دشمن ندهند.
 
خسروی وفا گفت: من در رشته های مختلف فعالیت داشتم. در کشتی دو دستم ، در موتور کراس دندانهایم و در بوکس بینی ام شکسته است.

خسروی وفا: ورزشکاران ایران، جزو بهترین ها هستند

وی افزود: قبل از انقلاب در تاج توپ میزدم ، هم پرسپولسی ام و هم استقلالی . زمانی در هیات مدیره پرسپولیس بودم . دوست دارم هر دو باشگاه از من راضی باشند .
 
وی خاطرنشان کرد: در جنگ جمجه و پا و کمرم آسیب دیده بود ، وقتی پایم قطع شد اولین جمله ای که گفتم این بود که در جوراب صرفه جویی میکنم و به خدا همین و گفتم و اصلا ناراحت نبودم.
 
در جنگ فضای خوبی و باید بگویم نسل امروز هم کارهای بزرگی کرده اند .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت:  یادم نمی اید اصلا شیطنت نکرده باشم و همیشه همسایه را می بردم مدرسه به جای پدر و مادرم وساطت کنند.

خسروی وفا تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی فوق العاده هستند ، در ایران از نظر امکاناتی شاید با مشکل مواجه هستیم اما به طور حتم نسبت به دنیا بهترین هستیم و توانایی ایرانی ها زیاد است و باید این جوانان ایرانی را تشویق کرد.

خسروی در پایان صحبت های خود گفت: کارگر شما هستم مردم عزیز.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار