تقدیر دریادار سیاری از دختر مدال آور تیراندازی با کمان

در پی موفقیت یکی از فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش در مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان دریادار سیاری از وی تقدیر کرد.

تقدیر دریادار سیاری از دختر مدال آور تیراندازی با کمانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار "حبیب الله سیاری"  فرمانده نیروی دریایی ارتش از گیسا بایبوردی فرزند ناخدایکم مهندس فرخ بایبوردی که در مسابقات آسیایی تیراندازی با کمان در هنگ کنگ حائز سه مدال طلا و یک نشان نقره شده است تقدیر کرد.

فرمانده نداجا  در حضور خانواده گیسا بایبوردی گفت: امیدورارم در همه مراحل زندگی ورزشی و تحصیلی موفقیت های شما به همین نحو تداوم داشته باشد چرا که شما برای کشور، نیروهای مسلح و نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار محسوب می شوید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: من هرگاه توفیقات فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش را می بینم به چشم فرزندان این نیرو به آنها نگاه می کنم.

گفتنی است، متن پیام امیر دریادار سیاری در همین خصوص بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم گیسا بایبوردی

قهرمان تیراندازی با کمان آسیا

کسب سه مدال زرین طلا، یک مدال نقره و دریافت نشان آبی تارگت از فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در فینال مسابقات آسیایی 2015، موجب مسرت و غرور ملت ایران و همه همرزمان در نیروی دریایی گردید.

کسب مدال در چنین سطحی و ایستادن بر سکوی اول قهرمانی آسیا برای اولین بار در تاریخ کشور و نیروی دریایی، افتخاری ماندگار است که می تواند الگویی برای نوجوانان و جوانان به منظور امید بیشتر در رسیدن به هدف با سخت کوشی باشد.

کسب این مدال ارزشمند را به شما و خانواده ارجمندتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. ایران اسلامی و نیروی دریایی به سرمایه های انسانی و نوجوانان با اخلاق و شایسته ای چون شما که نام ایران را در جهان، پرآوازه و پرچم مقدسمان را بر فراز همه پرچم ها به اهتزاز در می آورند افتخار می کند.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اهمیتی که معظم له برای ورزش قهرمانی قائل هستند، با همت و غیرت شما، شاهد رشد و تعالی ورزش قهرمانی و کسب افتخار فتح قله های قهرمانی دیگر باشیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ا

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

شایان ذکر است، "گیسا بایبوردی" پیش از این و در مسابقات شنای موزون توانسته است سه مدال طلای قهرمانی کشور را از آن خود کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار