فریادشیران: نمی‌دانم چرا مارکوپولو از ایران نمی‌رود؟

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من دلیل حضور کی‌روش را در ایران نمی‌دانم و این که چرا وی ایران را ترک نمی‌کند.

 ناصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص وضعیت کی‌روش در تیم ملی و مرخصی‌‌های فراوان وی در سمت سرمربی‌گری اظهار داشت: شما می‌دانید عملکرد کی‌روش به لحاظ فنی، قابل قبول نبوده است و نشان داد به هیچ وجه از لحاظ فنی کمکی به فوتبال ما نکرده است.

وی در ادامه افزود: ما وقتی به عراق جنگ‌زده باخته‌ایم و در عین ناباوری بیش از هزارها نفر برای استقبال از وی به فرودگاه می‌روند. باید هم کی‌روش را تا این اندازه مسلط به فوتبال ببینیم.

فریادشیران ادامه داد: باور کنید وزیر ورزش و جوانان مخالف محض حضور کی‌روش بود. نمی‌دانم چرا کی‌روش از ایران نمی‌رود ؟ حتی کفاشیان هم چندان رغبتی به حضور وی نشان نمی‌داد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: مرخصی کارلوس کی‌روش رکورد دنیا را زده است. نمی‌دانم یک آدم چقدر به تفریح نیاز دارد و یا این که چه زمان از سال را به گردش می‌پردازد و جالب این که مراسم خاکسپااری خانمی که وی او را طلاق داده است، چه مدت زمان طول می‌کشد؟

وی به تشریح شرح وظایف سرمربی تیم ملی پرداخت و گفت: من نمی‌دانم وظیفه کی‌روش در تیم ملی چیست؟ و مفاد قراردادی که با فدراسیون فوتبال بسته به چه شرح وظایفی اشاره کرده است. آیا کی‌روش باید از روند تمرینات فوتبال ساحلی بازدید کند.فوتبال ساحلی چه ارتباطی با کی‌روش دارد و یا وی به چه حقی از روند تیم ملی فوتبال سالحی بازدید کرده است. آقایان باور کنید کی‌روش از پول خودش به بازدید و تفریح نمی‌رود. از پول بیت‌المال استفاده می‌کند، بعد کی‌روش اعلام می‌کند من ایران را دوست ندارم. پس آقای محترم پول ایران را دوست داری!

فریادشیران در ادامه عنوان کرد: به نظر من باید قرارداد کی‌روش مانند همه مربیان و بازیکنان فوتبالی شفاف‌سازی شود چرا نباید این کار انجام گردد فقط زورمان به رقم قرارداد مربیان کشورمان می‌رسد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اقدامات کی‌روش پس از جام جهانی تصریح کرد: زمانی کی‌روش از جام جهانی دست خالی برگشت با تبلیغات رسانه‌ای اعلام کرد که آفریقای جنوبی خواهان سرمربی‌گری من بوده، بعد از مدتی گفت که منچستریونایتد خواهان من است. باور کنید هیچ تیمی وی را نمی‌خواهد چو ن تیم ما در بدترین‌ها اول و در بهترین‌ها آخر است.

وی با انتقاد از عملکرد کی‌روش اذعان کرد: کی‌روش که در استادیوم چرت می‌زند و مرخصی‌های فراوان وی تعجب همگان را برانگیخته است مارکوپولوی کشورمان است اکنون هم قضیه مکزیک را پیش می‌کشد من به این آقا اعلام می‌کنم مگر شما با فدراسیون فوتبال کشورمان قرارداد نداری، چرا بحث مکزیک را پیش می‌کشی؟ من البته به مارکوپولوی فوتبال تبریک می‌گویم زیرا با سیاستی که اعمال می‌کند زمام فدراسیون فوتبال را در دست گرفته است.

فریادشیران اضافه کرد: آقای وزیر ورزش بدان که کی‌روش حاکم مطلق بر فوتبال ماست و تا کی این آقا ماندگار است به جرأت می‌توانم اعلام کنم کی‌روش هیچ عملکرد فنی قابل قبولی ندارد و می‌داند موفق نمی‌شود اعلام می‌کند زمین کج است و چمن مناسب نیست و از این حرف‌های بی‌اساس به نظر من نباید به شعور مردم توهین کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: کی‌روش قدرت مطلق فدراسیون ماست و در این جا دارد از احدی دبیرکل فدراسیون که مقابل این آقا ایستادگی کرد تقدیر به عمل بیاورم. شما می‌دانید تیم ملی 1996 – 1998 بهتر بازی می‌کرد یا تیم کنونی، کی‌روش با بهترین امکانات چندان بازی قابل قبولی به نمایش نگذاشت اما همان تیم با کمترین امکانات بهترین عملکرد را داشت. همچنین کسی پیش این آقا کار نمی‌کند. نمازی، علی کریمی و خیلی‌های دیگر نتوانستند پیش وی کار کنند. به نظر من مافیایی در ایران وجود دارد که نمی‌گذارد کی‌روش از تیم ملی برود و می‌خواهند از نکونام نیز استفاده ابزاری کنند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها عنوان کرد: شما می‌دانید فردوسی‌پور خواهان حضور کی‌روش است و می‌خواهد که وی بماند یا برخی دوستان رسانه روی جمله حسابی خواهان ماندن وی هستند. کفاشیان هم که یک آدم ناشی که تخصص وی دوومیدانی است و کی‌روش حاکم مطلق فوتبال ما بوده است.

فریادشیران بیان کرد: اگر ما آکادمی فوتبال در باشگاه‌ها داشته باشیم هیچ‌گاه یک خارجی بر فوتبال ملی ما مسلط نمی‌شود که در فضا سیر کند و یا آن قدر مرخصی برود که رکورد مربیان هم تراز خود را بزند. به نظر من کی‌روش پول ما را دوست دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: باید گفت که قبله‌گاه فوتبال ما کی‌روش بوده است و باید به وی تبریک گفت که این مارکوپولو تا این اندازه به فوتبال ما مسلط است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که آقایان مسئول فدراسیون کمی به خود بیایند و به فکر فوتبال ملی باشند و بتوانیم با هدایت به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار