زنجان؛

دشمن با تهاجم فرهنگی هویت جوانان ما را نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی هویت جوانان ما را نشانه گرفته است.

دشمن با تهاجم فرهنگی هویت جوانان ما را نشانه گرفته استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز با اشاره به روز اندولس گفت: زمانی که مسلمانان اندولس را به تسخیر خود درآوردند و پایه های تمدن اسلامی را در آن بنا نهادند چون دشمن نتوانست رو در رو با مسلمانان مقابله کند به فکر توطئه و جنگ نرم افتاد.

حجت الاسلام و خاتمی با بیان اینکه امروز هم دشمن همان سیاست گذشته را بر علیه مسلمانان به کار می گیرد افزود: جوانان ما باید بسیار هوشیار باشند و نگذارند توطئه دشمنان به شکل های مختلف در جامعه نمود پیدا کند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت دیپلمات های و خبرنگار ایرانی در افغانستان به دست طالبان و نامگذاری این روز به نام روز خبرنگار گفت: خبرنگاری حرفه ای ارزشمند است که می تواند آگاهی جامعه را در سطح وسیعی بالا ببرد و باعث انسجام ملی ، ایجاد امید و شناخت دوست و دشمن شود.

حجت الاسلام  خاتمی همچنین با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب گفت: مسئولان باید بر اساس تولید محوری در مسائل اقتصادی سیاستگذاری کنند و از بنگاه های کوچک تولیدی و دانش بنیان حمایت نمایند.

وی افزود: نهضت خود داری از خام فروشی و تسهیل سرمایه گذاری و زمینه اشتغال در جامعه باید فراهم شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه باید واردات کالاهای مصرفی و قاچاق کالا متوقف شود افزود: با نهادینه کردن فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه می توان شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور شد.

حجت الاسلام خاتمی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انسجام ملی در زمینه توافق هسته ای افزود: باید افراط و تفریط را در این زمینه کنار گذاشت و با هوشیاری و گوش به فرمان رهبری مسائل را پیگیری کرد.

وی با انتقاد از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن به دست رژیم ال سعود که نام خادمین خانه خدا را به یدک می کشند گفت: چرا حقوق بشر جهانی در این مورد سکوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: باید از ظرفیت دانشگاه ها و نسل جوان و دانشگاهی متعهد و متدین در جهت رسیدن به اهداف عالی نظام در زمینه های علمی به نحو شایسته ای استفاده کرد.

وی همچنین سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: دشمن ، تهاجم ، جوانان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.