کرمان؛

امروز روز شهادت تلاشگر عرصه آگاهی بخشی است

17 مرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" روز خبرنگار نامگذاری شده، روز شهادت بزرگ مردی كه همواره در راستای آگهی بخشی به جامعه تلاش و جان خود را در همین راه تقدیم نظام و انقلاب كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار پیان تبریکی صادر کرده است.

در این پیام آمده است :هر ساله فرا رسیدن چنین روزی بهانه ای است تا از زحمات روشنگران عرصه قلم و دیدگان بینا و زبان صریح و گویای مردم تقدیر به عمل آوریم چرا كه این سخت كوشان همواره در تولید احساس امنیت اجتماعی همگام با پلیس قدم برداشته اند و بدون وجود آنان رسیدن به این مهم میسر نبود.

خبرنگارانی كه در سرما و گرما، روز و شب و در تمام شرایط با پیگیری مثال زدنی رسالت خود را كه همانا آگاه سازی مردم است به انجام می رسانند، شایسته زیباترین درود ها و تقدیر هستند و بایسته است آن ها را ارج نهیم به پاس مجاهدت های فرهنگی شان.

خبرنگار صادقانه می نویسد، برای بازتاب فرهنگ غنی ایران اسلامی، برای ساختن كشوری آباد و آزاد، برای ساختن بهترین ها و القای امنیتی كه به پاس خون شهدا و سربازان نظام مقدس اسلامی محقق شده است.

خبرنگاران همه در عمق جامعه زندگی می كنند و امنیت فكری و فرهنگی هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنان است و خبرنگاران با عزم راسخ و روحیه خستگی ناپذیرشان همواره رشادت های سربازان خود در نیروی انتظامی را منعكس كرده اند و باعث نزدیكی بیشتر مردم با پلیس شده اند.

بنده نیز به عنوان سرباز كوچك نظامبار دیگراین روز راتبریك عرض می كنم و امیدوارم با همدلی و هم‌زبانی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) شاهد همكاری بیشتر از پیش خبرنگاران با پلیس باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.