از برگزاری مسابقات ورزشی محلات تا همایش دوچرخه سواری

برگزاری مسابقات ورزشی محلات قلب تهران و همایش دوچرخه سواری با محوریت خط سفید از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*بازدید معاون رفاه اجتماعی از منطقه یک
مجید سعادتمندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به استقرار غرفه گردشگری در میدان تجریش و برنامه‌های گردشگری در جشنواره تابستانی تهران‌گردی نصیری معاون رفاه اجتماعی از منطقه یک بازدید می کند.

وی در ادامه گفت: نصیری معاون رفاه اجتماعی و توسعه گردشگری سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از برگزاری جلسات هماهنگی برنامه‌های رفاه اجتماعی و ملاقات با مدیر و کارشناسان مرکز خدمات اجتماعی ، بازدیدهایی از غرفه‌ گردشگری، موزه طبیعت و حیات‌وحش دارآباد و پارک نیاوران انجام می‌دهد.

سعادتمندی تصریح کرد: جشنواره تابستانی تهران‌گردی که شامل غرفه‌ گردشگری مستقر در میدان تجریش و تور تهران‌گردی است، برای شهروندان در منطقه یک اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در غرفه گردشگری در خصوص اماکن گردشگری منطقه یک  و تور تهران گردی به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

سعادتمندی تصریح کرد: بازدید از غرفه‌ گردشگری از سوی معاون رفاه و توسعه گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران به منظور بررسی وضعیت گردشگری در محله‌های شهر تهران و ارائه نوع خدمات به شهروندان انجام می‌شود.

*برگزاری مسابقات ورزشی محلات قلب تهران

کاظم دستگردی رئیس اداره ورزش منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای توسعه و حمایت از ورزش محلات شهر تهران و ترویج فرهنگ ورزش عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات منطقه آغاز شده است. 
وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران محلات 14 گانه منطقه برپا می‌شود. 

رئیس اداره ورزش منطقه در پایان ادامه داد: برپایی این مسابقات در راستای ترویج و فرهنگ سازی ورزش و دوری از اعتیاد خصوصا در میان جونان صورت گرفته است. 


برگزاری همایش دوچرخه سواری با محوریت خط سفید

هاشم فخاری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: همایش دوچرخه سواری با محوریت آسمان آبی – زمین پاک و خط سفید با حضور 100 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در پایگاه‌های تابستانی منطقه از ساعت 9 الی 12 در پیست دوچرخه سواری در پایگاه یکم شکاری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این همایش به نفرات شرکت کننده، کتاب سفید اهدا و نیز در پایان مراسم به قید قرعه کشی جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.