پوشش 108 نخبه شاهد و ایثارگر قرآنی در بنیاد شهید

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر 108 نخبه شاهد و ایثارگر که دارای رتبه‌های ملی و بین‌المللی قرآنی هستند را پوشش می‌دهد.

علی عباس کمری، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز اولین طرح 1000 ختم قر آن کریم اظهار کرد: بر اساس این طرح و هماهنگی با رابطین در استانها علاقمندان توانستند با ارتباط حضوری یا تلفنی در طرح مشارکت کنند.

وی ادامه داد: نخبگان و اعضای تشکلها و خانواده ایثارگران توانستند با استفاده  بهینه از روزهای ماه مبارک رمضان در این طرح شرکت کرده و از فضای معنوی آن استفاده کنند.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با تاکید بر استقبال از طرح ختم قرآن کریم، افزود: در این مدت، 3 هزار و 443 مورد ختم کل قرآن و 103 هزار و 303 جز قرآن کریم در سراسر کشور انجام شده است.

گفتنی است، طرح ختم قرآنی نخبگان شاهد و ایثارگر با نیت سلامتی حضرت ولی عصر (عج) و شفای عاجل جانبازان دوران دفاع مقدس برپا شده که در پایان 5 مرکز برتر مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار