آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور؛

گرد و غبار و بارش باران در جاده هاي كشور

رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی کشور پرداخت.

گرد و غبار و بارش باران در جاده هاي كشورسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راه های کشور اظهار کرد: طبق آخرین گزارشات دریافتی در مرکز کنترل ترافیک کشور هم اکنون درتمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. 
 
وی در ادامه افزود: در همین راستا در استان گیلان محورهای تالش صومعه سرا و رشت لاهیجان بارش خفیف باران و در استان سیستان و بلوچستان  محور زابل نهبندان گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در ساير راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. 
 
رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها در محور کرج چالوس ممنوع است.

*تردد روان و جوي آرام در راههاي كشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راه های کشور اظهار کرد: طبق آخرین گزارشات دریافتی در مرکز کنترل ترافیک کشور هم اکنون درتمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.


وی در ادامه افزود: در همین راستا در تمامي راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها در محور کرج چالوس ممنوع است.

*بارش باران و جوی آرام در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور درگفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راههای کشور اظهار کرد: طبق آخرین گزارشات دریافتی در مرکز کنترل ترافیک کشور هم اکنون درتمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: در همین راستادر استان مازندران و گیلان بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در پایان گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها در محور کرج چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار