خسروتاج عنوان کرد

لزوم تجدیدنظر در دریافت مالیات از اصناف

قائم مقام وزیر صنعت با تأکید بر اینکه موافق افزایش دریافت مالیات از اصناف نیستم، گفت: با توجه به تغییر شرایط تجارت و روند رو به رشد تجارت مجازی باید اصناف خود را با این تغییرات هم‌ راستا کنند تا دچار مشکل نشوند.

لزوم تجدیدنظر در دریافت مالیات از اصنافبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در سومین اجلاس دور ششم اتاق اصناف ایران گفت: برای سر و سامان دادن نظام صنفی بسیار کار داریم و در این راستا هیأت عالی را با اعضا تشکیل خواهیم داد که در آن در رابطه با بهداشت و موضوعات سلامتی و در ارتباط با مسائل شهری و شهرداری صحبت خواهد شد.

وی با اشاره به انتقاد اصناف از دریافت مالیات گفت: با رئیس سازمان امور مالیاتی صحبت کرده‌ایم و من هم موافق افزایش دریافت مالیات از اصناف نیستم که در این موضوع باید تجدیدنظر شود.

وی با اشاره به تغییر در شرایط خرید و فروش و تجارت گفت: نظام تجاری در آستانه یک تحول است که مطمئنا واحدهای صنفی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

خسروتاج به این نکته نیز اشاره کرد که باید با روش تضمین محصول که اگر کالایی مشکلی داشت آن را پس گرفت در یک فضای رقابتی شرایط فروش بهتر را فراهم کرد.

به گفته قائم مقام وزیر صنعت با توجه به رشد تجارت و خرید و فروش مجازی باید اصناف خود را با این تغییر هماهنگ کنند تا بتوانند در بازارها حضور پایداری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۲۱:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
تاموقعی که زورتون به کارگر و کارمند میرسه !!! بقیه میخوان مالیات بدن چیکار؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۴۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
،اونوقت بعضی ها با درآمد میلیاردی مالیاتم نمیدن!
آخرین اخبار