کوهکن: قدم برداشتن با پرچمداری روحانیت پیام شورای هماهنگی اصولگرایان است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: قدم برداشتن شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اصولگرایی با پرچمداری روحانیت به مسیر عملگرایی، پیام شورای هماهنگی اصولگرایی است.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با تاثیر وحدت مستقل بعضی از اصولگرایان بر شکل‌گیری و نحوه فعالیت شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: کسانی در جریان تفاهم سه حزب موتلفه، پایداری و اصولگرایان نیستند، به طور طبیعی چنین برداشتی را می‌کنند که وحدت اصولگرایان به صورت مجزا به شورای هماهنگی اصولگرایان خلل وارد می‌کند.

وی در ادامه افزود: این سه حزب حول محور روحانیت، این شورا را تشکیل داده‌اند و در این راستا دیگر سلیقه‌ها و تشکل‌های دیگر رسما اعلام کردند که آنها هم با محوریت روحانیت حرکت خواهند کرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه این سه حزب قصد ندارند میزبان دعوت دیگران باشند، ادامه داد: تمامی اصولگرایان پذیرفته‌اند امسال با محوریت روحانیت قدم بردارند و در نهایت قطعا این شورا فراگیر خواهد شد.

کوهکن اظهار داشت: اگر شخص حقیقی و یا حقوقی، همگرایی را با محوریت روحانیت قبول نداشته باشد شرایط فرق می‌کند، اما چنین سلیقه‌ای را سراغ ندارم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اصولگرا به تفکر یکی از این سه حزب شباهتی دارد، افزود: حتی اگر کسانی هم که از نظر سلیقه با این سه حزب تفاوت دارند بدون استثناء حول محور روحانیت قرار دارند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: پیام شورای هماهنگی اصولگرایان با توجه به محتوای آن، بیانگر این است که شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اصولگرایی با پرچمداری روحانیت به مسیر عملگرایی قدم برداشته‌ است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار