احمدزاده: ملوان با توجه به شرایط، نتیجه بدی نگرفته است

احمدزاده سرمربی پیشین ملوان معتقد است که ملوان با توجه به زمان کمی که برای آماده‌سازی و تمرینات داشته نتایج بدی نگرفته است.

احمدزاده: من گزینه سرمربیگری ملوان نیستم

احمدزاده سرمربی پیشین باشگاه ملوان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت فعلی باشگاه ملوان گفت: وضعیت فعلی باشگاه ملوان به دلیل تصمیماتی است که در ابتدا گرفته شد ولی به نتیجه نرسید. ولی حالا هم دیر نیست و اگر تصمیمات درستی گرفته شود، می‌توان به نتیجه رسید.

وی در ادامه افزود: دنیامالی مدیر بسیار خوبی است و می‌تواند با تصمیمات خوبی که به صلاح ملوان باشد، شرایط خوبی را برای ملوان ایجاد کند.

سرمربی پیشین ملوان در خصوص وضعیت ملوان در دو هفته اخیر گفت: ملوان تمریناتش را بسیار دیر شروع کرد و هر کس دیگری هم بود نمی‌توانست نتیجه بگیرد. در بازی مقابل استقلال، ملوان در نیمه اول اصلاً خوب نبود و در نیمه دوم بهتر شد اما نتوانست نتیجه قابل قبولی بگیرد. دلیل آن هم آماده نبودن بدن بازیکنان است. ملوان در گذشته همیشه در درگیری‌ها موفق بوده اما حالا به دلیل نداشتن شرایط تمرین مناسب و کافی نتوانست به خواسته‌هایش در مقابل استقلال دست یابد اطمینان دارم که با وجود مهره‌هایی که در ملوان حضور دارند، این تیم می‌تواند مشکلاتش را پشت سر بگذارد. شاید بشود گفت که ملوان تنها در یک پست مشکل دارد و آن هم هافبک نفوذی است ولی در مجموع ملوان تیم خوبی است و می‌توان روی این تیم حساب باز کرد.

احمدزاده در خصوص به توافق نرسیدن ملوان با قلعه‌نویی اظهار داشت: گویا قلعه‌نویی خواسته‌هایی داشته که باشگاه نتوانسته آن‌ها را اجابت کند. قلعه‌نویی در توافقات خود با ملوان سرعت انجام مسائل مالی را در اولویت قرار داده بود و باشگاه هم توانایی آن را نداشته تا در مدت زمان کوتاهی تمام نیازهای قلعه‌نویی را برطرف کند.

وی افزود: شاید اگر مربیان دیگری بودند فرصت بیشتری را به هیأت مدیره باشگاه برای حل مسائل مالی می‌دادند ولی اولویت قلعه‌نویی این بوده است و هر کسی هم نظر خاص خودش را دارد ولی در گذشته این مشکل‌ها در ملوان نبوده و اگر هم در هفته‌های آغازین هر فصل مشکلات مالی پدید می‌آمد، در هفته‌های بعدی و بعد از گذشت مدت زمانی این مشکلات حل می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار