کرمان؛

حوزه زنان حوزه چالشی است /می خواهند همه چیز را مردانه کنند

پژوهشگر حوزه زنان گفت: متاسفانه گاهی افراد با تاثیر بردیدگاههایی که درباره زنان وجود دارد می خواهند همه تصمیمات ودیدگاهها به جامعه زنان را مردانه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ عشرت شایق معاون فرهنگی شهرداری منطقه 22تهران در مراسم کارآفرینان زن کرمان در برج میلاد تهران گفت: گاهی اوقات می خواهند همه چیز را مردانه کنند یعنی زمخت کنند اما ایده پردازی و تولید فکر با جنسیت زنان همخوانی داشته وبه نوعی لطیف است .

نماینده سابق مجلس تاکید کرد:مشاغل خانگی موضوعی بود که در مجلس هفتم پی گیری کردیم وخوشبختانه امروز مشاغل خانگی تشکیلات و موفقیت خوبی دارد.

وی تاکید کرد: به نسبت شرایط جامعه و مشکلات و جریانات فراروی کشور می توان گفت این مشاغل موفق بوده است.

شایق با اشاره به اینکه اگر کنار هم باشیم آنچه نیاز داریم را خلق می کنیم افزود: اگردرکارهایمان همدلی داشته باشیم بهتر است اما متاسفانه ما فقط همزبان هستیم.

وی با بیان اینکه از برنامه ریزی تا جایگاه زنان در وزارتخانه با مشکل روبرو شده است اظهار کرد:خانمهای امروز جنس گریز هستند.

معاون فرهنگی شهردار منطقه 22تهران خاطرنشان کرد:نیاز داریم به آرامش و امنیت روانی اگر این دو اتفاق بیفتد کارافرینی ایجاد می شود.

در این مراسم مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان نیز گفت: در کرمان سعی کردیم بانوانی که در حوزه کار افرینی فعالیت می کنند را شناسایی کنیم که یک هزار زن کار آفرین و بازرگان شناسایی کردیم و بانک اطلاعاتی از این زنان تشکیل دادیم.

فاطمه السادات حسینی افزود: در فرهنگ و هنر نیز 7هزار بانو فرهیخته داریم 270بانو در شوراهای اسلامی شهرها وروستاهاداریم.

وی از تدوین سند اشتغال پایدار بانوان کرمان خبرداد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: حوزه ، زنان ، مردانه ، دیدگ ، کر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.