کرمان؛

کرمان می درخشد از حضور شهدا

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)مراسم تشییع و تدفین 20 شهید سرافراز دفاع مقدس از شهدای غواص در شهرهای مختلف استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان؛ در شهر کرمان مراسم تشیع سه شهید شناسایی شده و یک شهید گمنام با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله کرمان آغاز و سپس نماز بر پیکر مطهر شهدا توسط آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان اقامه شد.

پس از آن پیکرهای مطهر این 4 شهید بر فراز دستان مردم قدرشناس و شهید پرور کرمان تا چهارراه کاظمی این شهر تشییع و برای تدفین به گلزار شهدای کرمان و همچنین فرماندهی ناحیه انتظامی کرمان منتقل شد.

پیکر پاک شهیدان محمد شیخ شعاعی ، محمد رضا طالبی زاده و حسن رجبعلی پور در گلزار شهدای کرمان و پیکر مطهر شهید گمنام نیز در فرماندهی ناحیه انتطامی کرمان به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر 7 شهید شناسایی شده حمید رضا سلطانی پور از سیرجان ؛ علیرضا رحمانی و غلامرضا آخوندی از رفسنجان ؛ عزیز الله راوند از ریگان ، اکبر منظری توکلی از بافت ؛ غلامعلی جعفری از شهربابک و مهدی عبدالله زاده از زرند در زادگاه هایشان دفن شد .

همچنین در شهر زنگی آباد یک شهید گمنام و نرماشیر، ارزوئیه، فاریاب و رود بار جنوب هم هر کدام 2 شهید باحضور پرشور مردم ولایتمدار این مناطق تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تشییع ، شهدا ، غواص ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.