اصفهان؛

پيام تشكر استاندار اصفهان از مردم در مراسم استقبال از شهيدان غواص و گمنام

استاندار اصفهان به مناسبت حضور با شكوه و حماسي مردم خداجوي اصفهان در مراسم استقبال از شهيدان غواص و گمنام پيامي صادر نمود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، متن پيام رسول زرگر پور بدین شرح است :

بسم رب الشهداء و الصديقين

"ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"

خداي بزرگ را شاكر و سپاسگزاريم كه توفيق ميزباني از لاله هاي پرپر و كبوتران خونين بال و شهيدان غواص و گمنام نصيب مردم ولايتمدار و شهيد پرور استان اصفهان گرديد، گرچه حقيقت اين است كه آنان خود ميزبانند وما بر سر سفره ي سراسر صفا و صميميت آنان به ميهماني رفته ايم.

سلام بر شما شهيدان سرافراز كه به فرموده ي رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالي)، بار ديگر فضاي زندگي را معطر و جان زندگان را سيراب كرديد و موجبات نزول بشارتهاي ترديد ناپذير در دلهاي بيدار و زدودن غبارها شديد.

درود خدا بر مجاهدان راه حق و فضيلت و سلام بر شهيدان عزيزي كه بر خاك افتادند تا امروز كشور عزيزمان سرافراز و پر اقتدار در مقابل دشمنان و مستكبران قد علم نمايد و منادي عزت و اقتدار و عظمت و شكوه در سراسر جهان باشد.

درود بر غيور مردان مجاهد كه همچون شمع سوختند تا راه را براي امروز امت اسلام و جامعه بشري روشن كنند و سلام بر خانواده ي بزرگوار آنان كه صبورانه به انتظار نشستند تا شايد چشمانشان به قدوم حضورشان روشن گردد .

آفرين بر مردم ولايي و خداجوي شهر شهيدان ، اصفهان قهرمان كه بار ديگر با حضور حماسي و بي نظير خود يوم الله بزرگي را رقم زدند و حماسه اي سترگ آفريدند و خاطره ي ۲۵ آبان سال ۶۱ را بار ديگر زنده كردند، همان روزي را كه امام راحل عظيم الشان خميني كبير (ره) در وصف آن اينگونه فرمودند: در كجاي دنيا مي توانيد جايي مثل اصفهان را پيدا كنيد كه در يك روز ۳۷۰ شهيد را تشييع نمايند.

اينجانب به پاس اين حضور پر شكوه و با بصيرت كه جلوه ي زيبايي از وحدت، همدلي و همزباني و يكپارچگي امت حزب الله را به بهترين شكل و زيباترين حالت به منصه ظهور نهاد، از اقشار مختلف مردم به ويژه خانواده معظم شهدا،ايثارگران ، جانبازان و آزادگان تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال دوام توفيقات همگان در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و پيمودن مسير نوراني شهداي عزيز را خواهان و خواستارم.  

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.