ساری ؛

خاکسپاری شهدای غواص و خط ‌شکن امروز در آمل

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل از تشییع پیکر شهدای غواص و خط‌شکن امروزبردستان مردم هزارسنگر آمل خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد سیفیان‌عمران با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از یک‌هزار و 35 شهید تقدیم اسلام کرده است و از بین 175 شهید غواص و خط‌شکن تازه تفحص شده، دو شهید متعلق به این شهرستان است،گفت: 30 شهید غواص و خط‌شکن از پنج‌شنبه گذشته با ورود به غرب مازندران در شهرهای مختلف استقبال شدند و با حضور شهدا و شرکت پرشور مردم مازندران رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه از بین 30 شهید مازندرانی در عملیات والفجر چهار در منطقه ام‌الرصاص هفت شهید شناسایی شدند، افزود: شهیدان غواص و خط‌شکن منصور مهدوی‌نیاکی و سیدحسن فاطمی از شهرستان آمل هستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل بیان کرد: آیین وداع با پیکر این دو شهید خط‌شکن در مصلای بزرگ قدس آمل برگزار شد.

وی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار این شهرستان از ساعت 9:30 دقیقه امروزاز میدان قائم تا گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) پیکر مطهر شهدا را تشییع کرده و به خاک می سپارند.

سیفیان‌عمران با اشاره به اینکه آیین استقبال از 30 شهید خط‌شکن و غواص مازندرانی در آمل با حضور پرشور و کم‌نظیر امت ولایت‌مدار همراه بود، گفت: امنیت، آرامش، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

وی درپایان گفت: آیین گرامی‌داشت شهدای غواص و خط‌شکن لشکر ویژه 25 کربلا مازندران و شهیدان مهدوی‌نیاکی و فاطمی امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مقدس امام حسن عسگری (ع) برگزار می‌شود که سردار فریدون علی‌پور از یادگاران دفاع مقدس به سخنرانی می‌پردازد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: خاکسپاری ، شهدا ، غواص ، تشیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.