فنایی: شکست استقلال کلید خروج ذوبی‌ها از حاشیه‌ است

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است پیروزی برابر استقلال تمرکز را به ‌ذوب‌آهن بازمی‌گرداند.

داود فنایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره‌ی آخرین وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: پس از شکست در دو هفته‌ی ابتدایی لیگ، ذوب‌آهن دچار حاشیه‌هایی شد که باعث بر هم زدن تمرکز تیم شد، اما برد و باخت در فوتبال وجود دارد و کادر فنی تیم تلاش کردند تا با کار کردن روی شرایط روحی و بدنی بازیکنان آن‌ها را آماده‌ی بازی در ادامه لیگ برتر کنند.

وی در ادامه در خصوص دلایل شکست تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که یک تیم گل می‌خورد همه‌ی تیم مقصر هستند و نمی‌توان گفت فرد خاصی باعث شکست تیم شده است.

دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن نیز در این دو بازی عملکرد نسبتاً رضایت‌بخشی داشتند، معتقدم که اگر بتوانیم تمرکز تیم را بالا ببریم قطعاً می‌توانیم تیم قدرتمندتری را در ادامه لیگ داشته باشیم و همچنان خود را به عنوان یک مدعی برای کسب قهرمانی در این فصل مطرح کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی مقابل استقلال تهران گفت: استقلال تیمی است که در این فصل بسیار منظم‌تر شده و پس از پیروزی در بازی‌های ابتدایی لیگ از شرایط روحی مطلوبی برخوردار است، اما بازیکنان ذوب‌آهن در این هفته تمرینات منظمی را پشت‌سر گذاشتند و امیدوارم با برتری در این بازی خارج از خانه حاشیه‌ها را از تیم دور کنیم.

فنایی در پایان در خصوص شایعه جدایی گل‌محمدی از ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در این مورد باید مسئولین باشگاه و گل‌محمدی اظهارنظر کنند و صحبت‌ کردن در این خصوص در حیطه‌ وظایف من نیست.

گل‌محمدی در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد و فکر می‌کنم این صحبت حاشیه‌سازی برای ذوب‌آهن است امیدوارم با پیروزی بر استقلال این حرف و حدیث‌ها از باشگاه دور شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار