قاتل استقلال به ترکیب یحیی باز می‌گردد

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی برای دیدار مقابل استقلال آماده می‌شود که بازگشت بازیکنان کلیدی تیم خبر خوشحال کننده‌ای برای گل محمدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت 19:20 روز جمعه به مصاف آبی‌های تهرانی می‌رود که در دو هفته‌ ابتدایی لیگ، مقابل حریفان خود شکست خورده است و زنگ خطر در اردوی ذوب آهن برای سرمربی این تیم به صدا در آمده است.

 از گوشه و کنار خبرهایی به گوش می‌رسد در صورت شکست احتمالی ذوبی‌ها برابر استقلال و پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس‌ احتمال نشستن گل محمدی روی نیمکت سرخپوشان وجود دارد اما خبر خوشحال کننده برای یحیی، بازگشت حدادی‌فر و حسن زاده در ترکیب اصلی ذوب آهن است.

 مسعود حسن زاده که در فصل گذشته‌ با گلزنی‌های خود مقابل استقلال، انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد.  در بازی های ابتدایی لیگ فرصت حضور در ترکیب ذوب آهن را پیدا نکرده بود،
گل محمدی قبلا  هم گفته‌ بود که با توجه به تاکتیک تیم احتمال قرار دادن همزمان کاوه رضایی و حسن زاده در ترکیب ذوب آهن امکان ‌ ندارد.

 حدادی‌فر هم که در بازی مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی‌ مصدوم شده بود، امروز آخرین تست پزشکی را برای بازی روز جمعه‌ مقابل استقلال تهران انجام خواهد داد.

حال باید دید شاگردان گل محمدی‌ طلسم سه ساله شکست ناپذیری مقابل استقلال را حفظ خواهد کرد و یا آبی‌های تهرانی که این روزها در شرایط  آرمانی به سر می‌برند موفق به شکست این طلسم خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار