خسروی: داوران، ضعیف‌تر از هفته اول لیگ بودند

کارشناس داوری کشور گفت: شرایط بد جوی ورزشگاه‌ها، کار داوران را با مشکل روبرو کرد.

خسروی: داوران ضعیف‌تر از هفته اول بودند/ قهرمانی با دربی اصفهان اعتمادها را جلب کرد

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت داوران در هفته دوم لیگ برتر بیان کرد: در این هفته لیگ برتر قضاوت‌های نسبتاً خوبی را شاهد بودیم اما داوران در هفته دوم ضعیف‌تر از هفته اول قضاوت کردند. وضعیت جوی بدی که در ورزشگاه بود، تأثیر زیادی روی قضاوت‌ها گذاشته بود.

وی در ادامه افزود: در هفته دوم شاهد قضاوت داوران جوان و کم تجربه بودیم ولی ریسک بزرگی بود که دپارتمان داوری پیامدهای آن را پذیرفت. معتقدم این داوران جوان بسیار خوب قضاوت کردند و همان طور که تیم‌های فوتبال دست به جوان‌گرایی می‌زنند این سیاست هم جامعه داوری در بلندمدت کمک می‌کند.

کارشناس داوری کشورمان در خصوص قضاوت محسن قهرمانی ابراز کرد: قهرمانی در اولین بازگشتش به داوری بسیار خوب قضاوت کرد و به اعتماد دپارتمان و کمیته داوران پاسخ خوبی داد. در دربی اصفهان تنها یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که قهرمانی به خوبی توانست آن را مدیریت کند.

خسروی درباره اعتراض کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به داوری گفت: گل‌محمدی مربی جوان و بسیار خوش فکری است که نباید خودش را وارد بحث‌های حاشیه‌ای کند. اگر اعتراضی به داوری داشته باشند، می‌توانند با ارائه سند و مدرک به دپارتمان داوری، موضوع را پیگیری کنند.

وی در خصوص اخراج هادی نوروزی در رقابت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: این تصمیم مهم‌ترین بخش قضاوت ترکی در این دیدار بوده و کارت قرمزی که به نوروزی داد، کاملاً صحیح بود.

کارشناس داوری در مورد داوری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی گفت: در یک صحنه کمک داور به اشتباه خطای هند بازیکن استقلال تهران را گرفت که معتقدم در این صحنه نیازی به دخالت کمک داور نبود.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مسعود عنایت سیاست جوان‌گرایی داوران را ادامه دهد. قطعاً با این روند داوران بیش از گذشته می‌توانند موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.