دستیاران قلعه‌نویی در انزلی می‌مانند

استیلی قراردادش را با ملوان ثبت رسمی کرد و قرار شد دستیاران قلعه‌نویی هم به همکاری خود با باشگاه ملوان ادامه دهند.

دستیاران قلعه‌نویی در انزلی می‌مانند

پیشگاه هادیان عضو هیأت مدیره ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت فعلی این باشگاه گفت: امروز استیلی قراردادش را با ملوان ثبت رسمی کرد و قرار شد دستیاران قلعه‌نویی هم به همکاری خود با باشگاه ملوان ادامه دهند.

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به سوالی مبنی بر آن که آیا استیلی حاضر شد که با مشکلات دوره قلعه‌نویی کنار بیاید یا خیر گفت: قلعه‌نویی فقط به خاطر مسائل مالی خودش نبود که با ملوان به توافق نرسید بلکه وی دغدغه بازیکنان را داشت و حتی پس از کناره‌گیری از هدایت ملوان هم گفت که حاضر است به عنوان یک مشاور با باشگاه ملوان همکاری کند و از همه خواست که از استیلی حمایت کنند.

وی دلایل مشکلات فعلی ملوان را این گونه بیان کرد: تیم‌مان دیر جمع و جور شد و در اختیار هیأت مدیره قرار گرفت و ما موفق نشدیم تا در مدت زمان کوتاهی اسپانسر پیدا کنیم اما دنیامالی یک ماه تا 45 روز زمان خواسته است تا اسپانسر پیدا کند و مشکلات مالی تیم را حل کند. همچنین دنیامالی به صورت خصوصی با بازیکنان در این خصوص صحبت کرده و در صحبت خصوصی با پژمان نوری و مازیار زارع که به نمایندگی بازیکنان با دنیامالی صحبت داشتند، گفته است: تلاش می‌کنیم که در ظرف 45 روز آینده اقدام به پرداخت بخشی از بدهی‌ها کنیم.

پیشگاه هادیان در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم جز باشگاه‌های دولتی بقیه باشگاه‌ها اقدام به پرداخت 25 درصد از بدهی فصل قبل تیم‌شان کرده باشند و از آنجایی که تیم‌ها در اختیار مسئولان شهری قرار دارد، دنیامالی وعده داده است تا در آینده و با همکاری سایر مسئولان بدهی‌ها به بازیکنان پرداخت شود.

همچنین عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان در انتها اظهار داشت: قبل از بازی روز پنج‌شنبه در مقابل استقلال اهواز مقداری از بدهی‌های بازیکنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قلعه نویی ، پیشگاه ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار