رویانیان برای پرسپولیس اسپانسرمی آورد؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: تا الان هم خیلی زمان از دست رفته و باید وزارت ورزش سریعتر عمل کند.

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد رویانیان در رابطه با اینکه وضعیت اسپانسری که قرار بود از سوی او با پرسپولیس قرارداد امضا کند،‌ اظهار داشت: مذاکرات مسئولان این شرکت با باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش در هفته های اخیر انجام شده و حالا آنها هستند که باید تصمیم بگیرند و پاسخ بدهند. فکر می کنم این مساله در روزهای آینده تعیین تکلیف شود.
وی در واکنش به اظهارات سجادی که گفته رویانیان اسپانسر پرسپولیس نیست،‌ عنوان کرد: مشخص است که من اسپانسر نیستم. مگر یک نظامی چقدر حقوق می گیرد که اسپانسر هم شود؟
مدیرعامل سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد:‌ مسئولان وزارت ورزش باید قبول کنند که اسپانسرینگ شرکتهای خصوصی در استقلال و پرسپولیس کمک به دولت است و کسی شخصی کاری نمی کند. این هم بدشانسی پرسپولیس است که بعد از گذشت 2 هفته از لیگ هنوز اسپانسرش مشخص نیست. جالب اینکه اسپانسر استقلال مشخص شده اما من فکر می کنم آنها هم در ادامه از نظر مالی به مشکل می خورند. حامی مالی برای یک سال کارش بسیار سخت است چون فقط باید هزینه کند و هیچ درآمدی ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که اسپانسر مدنظر او برای پرداخت هزینه ها متعهد است، گفت: باور کنید هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست چون در یک سال کاری نمی شود کرد. اگر در یک برنامه چند ساله باشگاه را به یک اسپانسر می دادند،‌ می توانستند درآمدزایی کنند اما به این شکل نمی شود. وضعیت اقتصادی جامعه در این موارد تاثیر گذار است و اگر چرخشان نچرخد، ممکن است کم بیاورند. با این حال تا الان هم خیلی زمان از دست رفته و باید وزارت ورزش سریعتر عمل کند.
رویانیان در خصوص اینکه او قرار است با این اسپانسر به باشگاه پرسپولیس بازگردد، خاطرنشان کرد: من از روز اول با این دوستان شرط کردم که من هیچ مسئولیتی را در باشگاه قبول نمی کنم چون وجود خودم را در باشگاه پرسپولیس در این شرایط به صلاح نمی دانم. من از قبل برخی اختلافات با وزارت ورزش دارم و بهتر است یکسری دیگر بیایند که نظر وزارتخانه روی آنهاست. من حتما نباید در هیات مدیره باشم که به پرسپولیس کمک کنم و از بیرون نیز می توانم این کار را انجام دهم.
وی با اشاره به احتمال تغییرات مدیریتی در پرسپولیس گفت: به نظرم در این شرایط تغییرات مدیریتی به صلاح پرسپولیس نیست. اینکه بخواهیم دوباره یک شوک وارد کنیم، اشتباه است. قراردادها را این هیات مدیره بسته و باید خودش هم پاسخگو باشد.
مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در هفته های ابتدایی بیان داشت:‌ پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی خوب و باکیفیتی دارد. همه چیز برای امیدوار بودن به این تیم هست و نباید به این زودی قضاوت کنیم.


منبع: کاپ

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار