عسگری:

جایزه بزرگ ویوا تمرینی برای رقابت‌های قوی تر است

قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری گفت: مسابقه جایزه بزرگ ویوا تمرینی برای حضور در رقابت‌های قوی تر در مسابقات آتی است.

حسن عسگری در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در مسابقه جایزه بزرگ ویوا شرکت خواهم کرد اگر چه مسیری به مسافت 70 کیلومتر و هموار دارد اما حضور در این مسابقه تمرینی برای حضور در رقابت‌های مهمتر محسوب می شود و احتمالا بیشتر از 150 رکابزن در این مسابقه حضور خواهند داشت. 
 
وی افزود: مسابقه جایزه بزرگ ویوا در پارک پردیسان برگزار می شود. پس از اتمام مسابقات آماده شرکت در تور سینکاراک 7 مهر ماه( 10 روز آتی) می شویم. 
 
عسگری در مورد نفرات اعزامی خاطر نشان کرد: تیم ملی دوچرخه سواری ایران برای شرکت در تور سینکاراک متشکل از 7 رکابزن است که خود را برای رقابت آماده می کنند. 
 
قهرمان تیم ملی دوچرخه سواری در مورد مشکلات پیش رو تاکید داشت: با کمبود حامی مالی و بودجه مواجه هستیم و فدراسیون در حال پیگیری این مسئله از سوی وزارت ورزش است؛ البته در پاداش‌هایمان را از کمیته المپیک دریافت کرده ایم اما به دنبال گرفتن حقوق ماهیانه هستیم که کمیته در این مورد دریغ می کند. 
 
عسگری اظهار داشت: پس از بازگشت از تور اندونزی برنامه بدنسازی خواهیم داشت و سپس چند برنامه تور و مسابقه و شبیه سازی المپیکی برای حضوری قوی تر خواهیم داشت. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار