جودوکاران اعزامی به قهرمانی جهان مشخص شدند

اسامی جودوکاران اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابتهای انتخابی تیم ملی جودو برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان، از صبح امروز در سالن شهید افراسیابی تهران و در غیاب چهره های شاخصی همچون امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب برگزار شد، بعد از پایان این پیکارها شورای فنی فدراسیون جودو تشکیل جلسه داد و قرار شد تا ترکیبی از ورزشکاران رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابتها حاضر شوند.

 این شورا همچنین شانس دوباره ای را به محجوب داد تا روز جمعه مقابل رامین صفویه قرار بگیرد و در صورت پیروزی به لیست نفرات اعزامی اضافه شود.

 براین اساس، محمدرضا صدیقی در وزن 60- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور در وزن 66- کیلوگرم، وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم ترکیب تیم ملی جودو در رقابتهای جهانی را تشکیل می دهند که  طی روزهای دوم تا هشتم شهریور برگزار می شود.


** کاتاروهای اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان

مسابقات کاتای قهرمانی جهان از 30 شهریور تا دوم مهرماه در آمستردام هلند برگزار خواهد شد و  هفت تیم از کشورمان در 5 کاتا به این رقابتها اعزام می شوند.

در "ناکه نوکاتا" فتح الله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر (همدان) و  امیرفرزانه حصاری و  محمدعلی نودهی (گلستان)، در "کاتا منوکاتا"مجتبی باجلان، سیدرضا روحانی، محمدعلی وحید، رضا صفی، (اصفهان)،در "گوشین جوتسوکاتا" محمد حسن نجفی و علی رضا کریمی صابر(همدان)  در "کیمه نوکاتا" عبدالوهاب بردی و یاشار روح الله زاده(مازندران) و در "جونوکاتا" کیوان حقیقت به همراه رحمان رحمانی فر(تهران) به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار