خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

رفت با اتوبوس، برگشت با هواپیما

احتمال بازگشت پروازی سر‌خپوشان پایتخت در حالی وجود دارد که این تیم با اتوبوس راهی اصفهان شده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با اتوبوس راهی اصفهان شدند اما این احتمال وجود دارد که بعد از بازی با تیم سپاهان با هواپیما به تهران باز گردند.

برا‌نکو و فر‌نکی رودررو‌ی خبرنگاران طبق برنامه کنفرانس خبری سر‌مربیان تیمهای فوتبال پرسپولیس سپاهان بعدازظهر امروز در هتل سپاهان برگزار می شود . برا‌نکو و فر‌کی مربیان پرسپولیس وسپا‌هان بعدازظهر امروز رود‌رروی خبرنگاران قرار می گیرند تا پاسخگوی سوٌ‌الات آنها باشند.

دا‌دکان مهمان ویژه اصفهانی ها

مراسم تجلیل از محمد داد‌کان قبل از بازی سپاهان –پر‌سپولیس انجام می شود. باشگاه سپاهان قصد دارد طی مراسمی از زحمات محمد داد‌کان قدردانی کند. بر این اساس داد‌کان مهمان ویژه سپا‌هانی ها در بازی فردا است.

باقری در تهران ماندنی شد

کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس همراه تیم به اصفهان نرفت تا باز‌یکنانی که در تهران ماندند را تمرین دهد.

به هر حال باقری تصمیم گرفت به اصفهان زود و در تهران تمرینات دیگر بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

احتمال حضور او‌مانیا در ترکیب اصلی سر‌خپوشان

او‌مانیا مدافع کاستار‌یکایی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال زیاد مقابل سپاهان بازی می کند.

سر‌خپوشان در دو بازی گذشته 4 گل دریافت کردند و عملکرد ضعیفی در خط دفاع داشتند، براین اساس گفته میشود که برا‌نکو قصد دارد برای ترمیم خط دفاعی تیمش از او‌مانیا در بازی با سپاهان استفاده کند.

شایعه بحث و جدل بنگر با بر‌انکو

در حالیکه بر‌انکو اعلام کرده بود که از بنگر به علت مصدومیت در بازی با استقلال خوزستان استفاده نکرده است اما بنگر این موضوع را تکذیب کرد.

وی بیان کرده که مصدوم نیست و بر‌انکو نباید فر‌افکنی کند. طبق شنیده ها همین موضوع باعث شد‌ه که بحث و جدلی بین بر‌انکو و بنگر صورت بگیرد.

تهدید بنگر عملی می شود؟

شنیده ها حاکی از آن است که بنگرد در یک جمع دوستانه بیان کرده است اگر دو هفته دیگر هم روی نیمکت باشد و لوکا‌ماریچ در ترکیب اصلی  قرار بگیرد آن وقت کاری می کند که این باز‌یکن کرو‌ات تیم فصل از ایران برود.

طاهری در پی پرداخت مطالبات بازیکنان سرپرست باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که مطالبات بازیکنان را در این چند روز پرداخت کند تا آنها با روحیه بالا به مصاف سپاهان بروند.

به هر حال مطالبات بازیکنان پرسپولیس مدتی که پرداخت نشده است. بر این اساس طاهری تمام تلا‌شش را می کند تا بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

پروفسور مانع نهمین شکست می شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس در 8 بازی نتوانسته بردی مقابل سپاهان کسب کند.

براین اساس بر‌انکو به دنبال این است که از ثبت به نهمین شکست مقابل سپاهان جلوگیری کند. به هرحال پرسپولیس برای اینکه نهمین شکست را مقابل سپاهان متصل نشود کار سخت و دشواری پیش رو دارد.

احتمال حضور طاهری در اصفهان

بازی پرسپولیس برابر سپاهان آنقدر مهم و حساس است که این احتمال وجود دارد که طاهری برای روحیه دادن بازیکنان راهی اصفهان شود.

تیم فوتبال پرسپولیس نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد . براین اساس مسئولان این تیم برای روحیه دادن به بازیکنان قصد دارند اقداماتی انجام دهند.

شوخی بازیکنان با آب معدنی اصفهان

پرسپولیس ها آب معدنی اصفهانی اعتماد ندارند. بر این اساس آنها چند بسته آب معدنی همراه خود به اصفهان بردند. همچنین بازیکنان پرسپولیس «آب معدنی» اصفهان را دست مایه شوخی شان با تدارک تیم قرار دادند و به وی گفتند آب معدنی همراه خود به اصفهان بیاورند تا اتفاقات چند سال گذشته تکرار نشود.

ها‌فبک طراح عراقی در تیر‌رس سر‌خپوشان

شنیده ها حاکی از آن است که پس از عدم توافق با ضر‌غام اسماعیل یک باز‌یکن عراقی دیگر گزینه مد نظر باشگاه پرسپولیس است.

این باز‌یکن بشار اسم ها‌فبک طراح تیم ملی عراق است که مدیر برنامه‌هایش با بر‌انکو صحبت های اولیه را داشته است . وی هم اکنون در عضویت نیروی هوایی عراق قرار دارد.

به هر حال بر‌انکو بعد از مشاهده فیلم باز های بشار قرار است درباره او تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار