بیرجند ؛

واریز 10 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بیرجند

10 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند واریز شد.

واریز 10 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بیرجند  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ استاندارخراسان جنوبی در نشستی كاری با دكتر نوبخت رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور درخصوص برخی از مهمترين مصوبات سفر قول های مساعدی گرفت.

خدمتگزار افزود: در سفر دكتر نوبخت به استان قول مساعد در زمينه اختصاص اعتبار لازم به منظور تكميل و بهره برداری از بيمارستان 200 تختخوابی بيرجند داده شد.

وی خاطرنشان کرد: با پيگيری های جدی که انجام شد ، 10 میلیارد تومان اعتبار برای منظور تمكيل اين طرح مهم به استان تخصيص يافت و در حال حاضر اين مبلغ نيز به حساب استان برای اقدامات بعدی واريز شده است.

تاکنون مبلغ 50 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و برای تجهیز این بیمارستان نیز 70 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

ساخت بیمارستان رازی شهرستان بیرجند از سال 1386 با زیربنای 30 هزار مترمربع در شش طبقه آغاز شده است .

وي اختصاص 8 ميليارد تومان اعتبار به منظور آبرساني به روستاها و مناطق مرزي استان را از ديگر مصوبات سفر دكتر نوبخت به استان اعلام کزد و گفت: در حالی که تنها 25 درصد از اين مبلغ به استان تخيصيص يافته بود ، باپيگيري هايی كه انجام شد مقرر شد درآينده نزديك 75 درصد باقيمانده از اين مبلغ نيز به خزانه استان واريز تا اقدامات بعدي براي توزيع آن صورت گيرد.

استاندار خراسان همچنین موضوع اتصال استان به خط ريلی راه آهن سراسری به عنوان يك مطالبه مهم و جدي مردمی در سفر دولت يازدهم به استان عنوان کرد و افزود: بعد از پيگيری هايی كه دراين زمينه به انجام رسيد، مقرر شد در آينده ای نزديك و با حضور مسئولين كشوری عمليات اجرايی اين طرح نيز از استان آغاز شود.

گفتني است ، دكتر نوبخت نيز در اين نشست بعد از استماع سخنان استاندار خراسان جنوبي برای تحقق خواسته های مذكور به خصوص اتصال استان به خط ريلی راه آهن سراسری با تاكيد بر اينكه در سفر رئيس جمهور محترم به استان اين پروژه از موارد عمده سفر بوده و عملياتی شدن آن از منظر سازمان برنامه و بودجه در اولويت است به معاونت های ذیربط برای اقدامات اثر بخش تا رسيدن به نتيجه نهايي دستور ويژه صادر كرد.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.