فوتبالیست‌های فلسطینی محاصره نوار غزه را شکستند

بازیکنان تیم فوتبال شجاعیه نوار غزه موفق شدند با عبور از مرزهای این منطقه محاصره شده راهی کرانه باختری شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات فلسطینی اعلام کردند بازیکنان فوتبال نوار غزه موفق شدند روز گذشته "چهارشنبه" از نوار غزه محاصره شده خارج شوند تا برای برگزاری دیداری نمادین راهی کرانه باختری شوند.

تیم‌های فوتبال شجاییه قهرمان لیگ نوار غزه و الاهلی قهرمان کرانه باختری در دیداری نمادین برای نشان دادن اتحادیه میان فلسطنینیان در دو مسابقه رفت و برگشت رو در روی هم قرار می‌گیرند.

مسابقه رفت دو تیم که اولین مسابقه بین دو منطقه طی 15 سال گذشته بود روز پنج شنبه هفته گذشته در غزه برگزار شد و قرار بود مسابقه برگشت روز یکشنبه در هبرون کرانه باختری برگزار شود، اما به دلیل مزاحمت‌های امنیتی ماموران رژیم اشغالگر قدس این مسابقه به تعویق افتاد، به هنگام خروج تیم 37 نفره شجاعیه از نوار غزه ماموران امنیتی صهیونیستی از 4 نفره از اعضای این تیم خواستند که تن به بازجویی‌های امنیتی بدهند، اما فدراسیون فوتبال فلسطین و باشگاه شجاعیه این شرط را نپذیرفتند و به همین جهت مسابقه به تعویق افتاد.

با این وجود، روز گذشته "چهارشنبه" ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی باز هم برخواسته خود پا فشاری کردند و پس از آن که سه بازیکن شجاعیه را به مدت دو ساعت بازجویی کردند، اجازه خروج این تیم از نوار غزه را صادر کردند.

بازیکن شجاعیه پس از ورود به سرزمین‌های اشغالی به زیارت مسجد الاقصی رفتند.

مسابقه دو تیم روز جمعه برگزار خواهد شد و دو تیم این مسابقه را پیروزی نمایدین بر محاصره و تجربه‌های سیاسی تلقی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار