مصاف با مشهد، امتحان جبرانی برای خوراکچی

رقابت هفته پنجم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا آغاز می شود که خوراکچی محکوم به پیروزی است تا اخطار دوم مسئولان گیتی پسند برایش صادر نشود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال فردا جمعه ساعت 17 در مشهد برگزار می شود، تا تیم ها امتیازهای مهم ابتدایی لیگ را از آن خود کنند.

کاشی نیلو اصفهان- تاسیسات دریایی تهران
ورزشگاه گل نرگس

در اولین دیدار، تاسیسات دریایی قهرمان آسیا در اصفهان مهمان تازه‌واردهای لیگ می شود تا در جبران تساوی هفته گذشته، دریایی ها امتیاز بازی را به خود اختصاص دهند وبا حفظ فاصله تا تیم دوم همچنان یکه تاز لیگ نیز باشند در سوی دیگر میدان شاگردان صادقی نیز چشم به امتیاز کامل بازی دارند تا در خانه رقیب سرسخت خود را مغلوب کنند تا در نهایت در جدول صعود پله ای داشته باشند البته این جدال با توجه به نام و ستاره‌های تاسیسات دریایی برای اصفهانی دشوار خواهد بود اما در فوتسال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

شهروند ساری- آذرخش بندرعباس
ورزشگاه سید رسول حسینی

آذرخش دیگر تیم تازه وارد لیگ بر خلاف کاشی نیلو با بازیهای ضعیفش نتوانسته جایگاه خوبی کسب کند تا قعرنشین جدول باشد در برابر شاگردان ابطحی در تیم شهروند ساری قرار می گیرند ساروی‌ها که امسال بی سر و صدا کار می کنند و تاکنون با کسب 4 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته‌اند با تکیه بر هواداران پرشور و همیشه در صحنه خود رقابت سختی را برای حریف رقم می زنند تا به این امتیاز خانگی برسند.

میثاق تهران- فرش آرا مشهد
ورزشگاه شهرداری منطقه 11

نماینده کهنه کار پایتخت در لیگ برتر فوتسال در تهران فرش آرایی را میزبانی می کنند که هفته گذشته با شکست سنگین 1-5 مغلوب قمی ها شد.

با وجود اینکه این دیدار از نظر اعتراض فرش آرا  به داوری حواشی داشت و فیلم بازی هم به فدراسیون رسید، اما هنوز امتیازی به مشهدی ها نرسیده تا این تیم با 3 امتیاز و تنها یک پله بالاتر از آذرخش در رده سیزدهم جدول قرار گیرد به طور حتم مرتضایی برای جبران هفته گذشته به تهران می آید اما شاگردان لک هم که با وجود اوضاع نامناسب مالی و مدیریتی و با 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته‌اند برای حفظ روند صعودی خود در بازی پر تلاش ظاهر می شوند رقابت هفته گذشته این تیم برابر تاسیسات و تساوی دو تیم باعث افزایش روحیه نماینده تهران شد اگر چه میثاقی‌ها برد را سهم خود می دانستند.


فردوسی مشهد-گیتی پسند اصفهان
ورزشگاه کارگران2

فردوسی تیم رده دوازدهمی جدول، گیتی پسندی را میزبانی می‌کند که با وجود حضور در جایگاه سوم و سکونشینی این روزها وضعیت خوبی ندارد و به همین سبب خوراکچی، سرمربی تیم به جلسه هیئت مدیره احضار شد.

شاید مسئولان، کسب 7 امتیاز گیتی پسند را به توانایی فردی بازیکنان که اتفاقا در بازی با ساری، تیم را نجات داد مربوط می‌دانند که در چهارمین هفته لیگ به سرمربی تذکر جدی دارند.

حال، خوراکچی باید با تمام توان و افکار فنی‌اش در مشهد به امتیاز بازی برسد و ثمر بخشی خود را به مدیران اصفهانی ثابت کند، البته این دیدار برای فردوسی‌ها نیز اهمیت فراوان دارد، اما این تیم به طور حتم استرس و فشار رقیب را ندارد زیرا نعمتی با هر نتیجه‌ای جایگاه امنی دارد و هراس از پس زدن نشدن او را تهدید نمی‌کند.

یاس پیشرو قم-دبیری تبریز
ورزشکاران شهید حیدریان

قم میزبان دو تیم یاسین پیشرو و دبیری است. یاسین با انگیزه دو چندانی که از برد ایده‌آل خود مقابل فرش آرا دارد، برابر دبیری قرار می‌گیرد تا با شکست این تیم و با توجه به نزدیکی امتیازهای در جدول امکان صعود خود را فراهم سازد باید دید دبیری می‌تواند برابر کارهای تکنیکی قم مقاومت کند یا نه؟ دبیری در حال حاضر با 7 امتیاز رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده و در صورت برد امکان سکونشینی این تیم وجود دارد.

مس سونگون ورزقان-مقاومت البرز

تبریز شاهد مصاف تیم متمول و بی‌پول لیگ برتر است تا مشخص شود امتیاز این بازی در تبریز می‌ماند، یا همراه سربازان لیگ به کرج می‌رسد مس با وجود هزینه‌های میلیاردی که برای یادگیری و بستن کادر فنی کرده با 7 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته و مقاومت هم که مانند سال گذشته با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند با 4 امتیاز به سکوی نهم جدول تکیه داده است این مصاف سربازانی است بی ادعا که با جان و دل برای موفقیت تیم می‌جگیند. در برابر ستارگانی که می‌توانند برای هر تیمی تک مهره باشد و به سبب همین توانایی قراردادهای بی آن چنانی می‌بیندند.


شهید منصوری قرچک-شرکت‌های حفاری اهواز

ورزشگاه حفاری در آخرین بازی هفته پنجم فردا مهمان منصوری‌ها می‌شود هر دو تیم هفته گذشته در برابر حریفان خود موفق به کسب یک امتیاز بازی شدند و این بار برای جبران و گرفتن امتیاز کامل بازی به زمین می‌روند.

شهید منصوری در حال حاضر با 4 امتیاز در رده یازدهم و حفاری با 8 امتیاز در رده دوم سکونشین جدول رده بندی است باید منتظر ماند و دید که حفاری قادر به شکست حریف و رسیدن به صدر جدول خواهد بود یا نه؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار