جلالی: خود را برای مسیر طولانی لیگ آماده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مسیر طولانی را در لیگ، پیش رو داشته و خود را برای این مسیر طولانی آماده می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران، در نشست خبری دیدار این تیم و پدیده مشهد اظهار کرد: مسیر طولانی در لیگ برتر پیش رو داریم و باید خود را برای پیمودن این مسیر دشوار و طولانی به خوبی مهیا سازیم، دیدار مقابل پدیده سومین بازی‌ها در فصل جدید است و سعی داریم بهترین بازی خود را نمایش دهیم. 
 
وی افزود: پدیده، پتانسیل و ظرفیت تیمی بالایی دارد و کار ما را در این دیدار سخت است برای کسب سه امتیاز این دیدار تمرینات مناسبی انجام داده و امیدوارم با نمایشی خوب پیروزی را به دست آوریم. 
 
جلالی در خصوص سروش فیروزی بازیکنی که گفته می شود به دلیل آوردن اسپانسر جذب سایپا شده بیان کرد: این بازیکن به صورت تستی در تمرینات سایپا شرکت کرد و مورد پسند کادر فنی قرار نگرفت در خصوص سایر مسئولان مربوط به فیروزی اظهار نظری کنم، قرارداد وی نیز خیلی سریع فسخ شد. 
 
جلالی در خصوص حضور جواد نکونام در تیم سایپا بیان کرد:در این باره باید حوصله به خرج داد وی در دیدار مقابل راه آهن با حضور 30 دقیقه ای خود فوتبال خوبی بازی کرد. 
 
وی درباره بازگشت نکونام به تیم ملی گفت:با اطمینان بگویم بازگشت وی به تیم ملی مفید است یا خیر نیازمند زمان است باید کیفیت نکونام را سنجید و وی می تواند خودش را در این مسئله ثابت کند. 
 
سرمربی سایپا در رابطه با افشا شدن مبلغ قرارداد نکونام تصریح کرد: من به هیچ وجه در این باره اطلاعی ندارم و فقط از قرارداد 5 بازیکن سایپا مطلعم. 
 
جلالی افزود: معدل سنی تیم ما پایین است نمی‌شود براساس داده‌های مبهم تحلیل های بلند مدت کرد شاید اگر چند بازیکن تیم ما را ملاک قرار دهند میانگین سنی ما بالا باشد ولی اگر26 بازیکن را در نظر بگیرند به دلیل استفاده از جوانانی چون محمد سلطانی، باقر نیاری، علی شجاعی، ماهان رحمانی و چندین بازیکن دیگر میانگین سنی سایپا کم است. 
 
وی درباره دلیل کمبود گل در رقابت‌های لیگ اظهار کرد: زمان نقل و انتقالات نامناسب است و تیم ها فرصت مناسب برای آماده سازی ندارند این موضوع یکی از دلایل کمبود گل در لیگ برتر است. 
 
جلالی درباره پیشنهاد حضور 9 بازیکن روی نیمکت گفت: من با تاج صحبت کردم و قرار شد این مسئله از هفته اول اجرایی شود ولی نمی‌دانم چرا تاکنون اجرا نشده است حضور 9 بازیکن روی نیمکت می‌تواند به سازندگی سرعت بخشد. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار