کار سخت قهرمان آسیا مقابل قهرمان اروپا

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ادامه نخستین گام خود در رقابت های والیبال قهرمانی جهان کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان روز گذشته کار خود را در کشور آرژانتین آغاز کرد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در روز نخست با قرعه استراحت روبه رو شده بود باید در اولین گام خود به مصاف تیم لهستان برود.
نبرد دو تیم ایران و لهستان را جدال سختی برای شاگردان محمد وکیلی خواهد بود زیرا لهستانی ها در سال گذشته برای کسب جواز حضور در مسابقات جهانی موفق شدند به عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی اروپا که به میزبانی ترکیه برگزار شده بود، دست پیدا کنند.

در این طرف میدان هم نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا که در سریلانکا برگزار شد به قهرمانی دست پیدا کردند. بر این اساس دیدار دو تیم ایران و لهستان را می توان نبرد قهرمان دو قاره دانست.

تیم والیبال نوجوانان لهستان با هدایت مربی وطنی خود سباستین پاولیک راهی این رقابت ها شدند. این مربی سابقه درخشانی در زمینه هدایت تیم های پایه دارد و به عناوین مهمی همراه با تیم های نوجوانان و امیدهای لهستان دست پیدا کرده است.

 این تیم که در گروه C مسابقت قهرمانی نوجوانان جهان با تیم‌های ایران٬ بلغارستان٬ چین تایپه و شیلی هم گروه است، در نخستین بازی خود از چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان مقابل تیم بلغارستان با نتیجه 3 بر یک (25 بر18 ٬ 23 بر 25 ٬ 25 بر 23 ٬ 25 بر 23) حریف خودر ا شکست داد تا کار خود را با پیروزی آغاز کرده باشد.

تیم ملی والیبال نوجوانان لهستان و ایران امروز از ساعت 18و30 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.




انتها پیام
برچسب ها: والیبال ، ایران ، اروپا ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار