شیراز؛

برگزاری دوره آموزشی تخصصی سبک زندگی

دوره آموزشی تخصصی سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری شیراز با عنوان «گام نخست» در شیراز آغاز بکارکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز این دوره آموزشی تخصصی که ویژه فعالان فرهنگی شیراز برنامه ریزی شده از 24 مرداد به‌ مدت 5 روز در شیراز ادامه خواهد یافت.

کارگاه های تخصصی این دوره آموزشی به بررسی تحولات فرهنگی خانواده، رویکرد دین به جنسیت و خانواده، مهارت‌های راهنمایی و مشاوره، روان‌شناسی اختلافی زن و مرد، سبک زندگی مذهبی، مهارت‌های زندگی، هشدارهای تربیتی، خانواده و رسانه‌های جدید، آموزه‌های اعتقادی در خانواده، مدیریت فرهنگی در جامعه امروز و تربیت دینی می پردازد.
- بخش اول این دوره از 24 تا 28 مرداد در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور بیش از 100 نفر از فرهیختگان و فعالان فرهنگی شیراز برگزار می‌شود و پس از آن نیز در چهار هفته بعد، در روزهای پنج‌شنبه این محورها در قالب برنامه‌های یک روزه ادامه پیدا خواهد کرد.

در این دوره که به موضوع سبک زندگی پرداخته می‌شود، تلاش خواهد شد ضمن ارتقای بینشی شرکت‌کنندگان، زمینه اقدامات ثمربخش آتی و در اختیار گرفتن نیروهای کارآمد جهت ارتقای سبک زندگی در این شیراز فراهم شود.

در حاشیه این دوره،‌ نمایشگاهی با موضوع سبک زندگی در مجتمع ولایت شیراز برپا شده است که علاقه‌مندان می‌توانند در بازدید از این نمایشگاه با آثار مربوط در حوزه سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.