هاکبی برای بحث درباره برجام به اراضی اشغالی می‌رود

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای جمع آوری پول و بحث درباره برجام راهی سرزمین‌های اشغالی می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان؛ "مایک هاکبی،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که در نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان با کسب 7درصد آراء در میان نامزدهای این حزب در رده ششم قرار دارد به زودی راهی اراضی اشغالی می‌شود.

وی درباره برنامه سفر روز سه شنبه خود به سرزمین‌های اشغالی گفت: سفر من چند روزه خواهد بود؛ اما چندین فعالیت را در این سفر انجام خواهم داد. همانطور که می‌دانید من 42 سال است که به اسرائیل سفر می‌کنم. نخستین سفر من به اسرائیل در سال 1973 بود. من بارها به اسرائیل سفر کردم و دوستان زیادی در آنجا دارم. بسیاری از آمریکایی‌ها در آنجا زندگی می‌کنند. من در آنجا مشغول جمع آوری کمک مالی خواهم شد؛ اما مهمتر از جمع آوری کمک مالی، با شماری از مقامات اسرائیلی دیدار خواهم کرد و درباره توافقنامه ایران بحث و گفتگو خواهم کرد زیرا به نظر من این خطرناک‌ترین وضعی است که ما در بلند مدت نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا با آن روبرو هستیم. این توافقنامه در واقع مسلح کردن و تجهیز کردن یک کشور تروریست است. دولت ایران نباید مورد اعتماد واقع شود. 

این نامزد انتخابات جمهوری‌خواه در ادامه ادعایش افزود: آنها 36 سال اقدام به ربودن آمریکایی‌ها کردند و آمریکایی‌ها را کشتند. آنها هم اکنون نیز آمریکایی‌ها را در گروگان خود دارند. ما به سمت توافقی هل داده می‌شویم که به ما هیچ چیزی نمی‌دهد؛ اما بالاخره به ایرانی‌ها توانایی دستیابی به سلاح هسته‌ای را می‌دهد و این دیوانگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار