قنبرپور:هیأت مدیره موضوعات زیادی را بررسی کرد

مشاور سرپرست باشگاه و مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشست امروز اعضای فنی هیأت مدیره و کادر فنی جلسه پرباری بود که در جریان آن مسائل گوناگون مورد بررسی قرار گرفت.

قنبرپور:هیأت مدیره موضوعات زیادی را بررسی کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی قنبرپور  افزود: جلسه امروز از ساعت 9 صبح به ریاست طاهری آغاز شد و به مدت دو ساعت به طول انجامید. در این نشست؛ جعفر کاشانی، حسین عبدی، برانکو ایوانکوویچ حضور داشتند. قرار بر حضور دکتر زادمهر نیز بود که به دلیل بروز مشکل شخصی عذر خواستند و من هم صرفا به عنوان مربی تیم و عضو کادر فنی در جلسه حاضر بودم. در این جلسه برانکو درباره سه بازی انجام شده صحبت کردند و درباره ضعف و قوت‌های تیم توضیح دادند. در ادامه نفرات حاضر در جلسه درباره راهکارها و فراهم شدن شرایط حرکت رو به جلوی تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین مطرح شد در آینده از پیشکسوتان صاحب نظر و دیدگاه‌های آنها استفاده شود که اتفاقا  برانکو استقبال کردند.

وی ادامه داد: در جریان این جلسه،  ایوانکوویچ فیلمی از صحنه‌های مختلف سه بازی این فصل پرسپولیس ارائه کردند که هنگام نمایش درباره موارد مختلف صحبت داشتند و حاضران در جلسه نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح می‌کردند. از سوی اعضای هیأت مدیره این مساله مطرح شد که بازی رو به جلو و تهاجمی پرسپولیس قابل تقدیر است اما بازی زیبا کافی نخواهد بود، چون هواداران نتیجه هم می‌خواهند و در همین ارتباط مباحث فنی مطرح شد.

قنبرپور خاطرنشان کرد: در ادامه همین بحث بود که توضیح داده شد رفع نواقص موجود در تمرینات این هفته مورد توجه قرار گرفته است و تقویت ساختار دفاعی در دستور کار است ضمن اینکه روی برنامه‌های هجومی هم کار می‌شود تا حملات موثرتر انجام شده و منجر به نتیجه شود. چرا که جایگاه دومین خط حمله برتر که در حال حاضر در اختیار تیم قرار دارد، ایده آل کادر فنی نیست. البته بر همین اساس باید بگویم قرار نیست اقدامات انجام شده نادیده گرفته شود و همه چیز تغییر کند، بلکه راهکارهای خاصی وجود دارد که  ایوانکوویچ در حال انجام آنهاست. 

قنبرپور در پایان گفت: آنچه مسلم است ما تیم خوبی در اختیار داریم و رمز موفقیت ما همدلی و همزبانی است که در تمام مجموعه باشگاه و تیم روی آن تاکید می‌شود. از هواداران فهیم و وفادار پرسپولیس هم به عنوان یک عضو کوچک خانواده بزرگ پرسپولیس تشکر و درخواست می‌کنم با نفس حق خودشان به بازی تیم محبوبشان بیایند و از بچه‌ها حمایت کنند تا به امید خدا بتوانیم خواسته به حق آنها را عملی کرده و با کسب پیروزی، هواداران را خوشحال از ورزشگاه راهی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار