برانکو تنها مقصر ناکامی نیست

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به طور حتم نتایج بدست آمده برای پرسپولیس خوشایند نیست اما تنها برانکو مقر ناکامی ها نخواهد بود.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چرا ایوانکوویچ در جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حضور نداشته است گفت: جلسه روز گذشته مربوط به هیئت مدیره بوده و موارد فن در جلسه مطرح نشد به همین دلیل برانکو در جلسه حضور نداشت اما امروز صبح برانکو در باشگاه حضور پیدا کرد و در جلسه کمیته فنی نیز شرکت کرد. 
 
وی ادامه داد: به طور حتم از برانکو حمایت خواهیم کرد و در جلسه امروز نیز صحبت‌هایی خوبی مطرح شد در مورد موارد مختلفی از جمله اینکه به بازیکنان فرصت داده شود، نوع نگاه سرمربی و مسائل فنی و... صحبت های مطرح که تمامی قابل قبول بود. 
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: مطمئنا نتایج به دست آمده خوشایند نیست اما تنها یک شخص مقصر باخت نخواهد بود.

 عبدی در پاسخ به این سوال که کمیته فنی مشکل پرسپولیس را چه چیزی می‌داند، افزود: به نظر من جواب دادن به این سوال درست نیست و خوشبختانه بحث‌های ساده‌ای در کمیته فنی مطرح شده و باید گفت‌وگویی منصفانه بین دو طرف صورت گیرد تا برای مشکلات راهکارهایی پیدا شود.

وی درباره وضعیت حامی مالی گفت: توافقاتی در این زمینه صورت گرفته و تلاش باشگاه و طاهری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه این است که به وضعیت تیم سروسامان داده شود.

سخنگوی باشگاه در خصوص این که آیا اولتیماتومی به برانکو داده شده است یا خیر، توضیح داد: مگر می‌شود پس از انجام سه بازی به مربی اولتیماتوم داده شود؟! برانکو و مردم حساسیت را درک می‌کنند.

وی در مورد آمادگی حین هدایتی برای خریدن بلیت دیدار پرسپولیس – ذوب آهن گفت: مطمئناً این گونه مسائل می‌تواند کمک کند.

وی درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ بیان کرد: تنها سه بازی از لیگ گذشته است، به اعتقاد من اگر در بازی‌های بعدی امتیازات کسب شود از این فشار و استرس ایجاد شده خارج می‌شویم.

عبدی درباره اعتراض بنگر و نورمحمدی به نیمکت‌نشینی خود گفت: به نظر من این گونه مسائل فنی است که در مورد آن سرمربی باید پاسخگو باشد، چون وظیفه مربی این است که در مورد مسائل فنی پیگیری‌های لازم را انجام بدهد.

عبدی در خصوص این که برخی‌ها به کاپیتانی کفشگری اعتراض دادند گفت: باز هم می‌گویم که این گونه مسائل فنی است و ربطی به هیأت مدیره ندارد.

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار