ذوالفقاری: برای هماهنگی جام شهدا به تهران آمده‌ام

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: با توجه به نزدیکی برگزاری جام شهدا به جهت هماهنگی و برنامه ریزی به تهران آمده‌ام و هدف برگزاری نشست با سازمان لیگ بوده است.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سفرش به تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیکی جام شهدا که مقرر شده از 9 تا 13 شهریور ماه در ورزشگاه تهران برگزار شود و انجام جلسات هماهنگی به تهران آمده‌ام و هدف از این سفر برگزاری جلسات با مسئولان سازمان لیگ بوده است .

وی در ادامه افزود: چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که می‌توان به پرسپولیس، ذوب آهن، راه آهن و تراکتور سازی اشاره نمود.

ذوالفقاری ادامه داد: به طور حتم برای کسب عنوان قهرمانی به جام آمده‌ام و هدف از شرکت تقویت تیم بوده است.

 سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص اظهار نظرش درمورد قضاوت فغانی گفت: فغانی یکی از داوران خوب و بین المللی کشورمان بوده و احتمال هم می‌رفت جزو برترین‌ها باشد ولی با توجه به اینکه قضاوت‌های ضعیفی از وی در دیدارهای اخیر شاهد بودیم این عنوان به فغانی تعلق نگرفت من به غیر از این اظهار نظر دیگری مطرح نکرده بودم.

 وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که تیم تراکتورسازی روز به روز روند موفقیت خود را طی کند و بازی به بازی بهتر شود زیرا این تیم مایه افتخار تبریز بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار