ذوالفقاری: نتیجه فراخوان وزیر ورزش، دلخواه مردم تبریز نبود/ماجرای رحمانی بزرگ نمایی شده است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: گرچه محمود گودرزی به مجلس فراخوان شد، اما خروجی جلسه نتوانست مردم پرشور تبریز را راضی کند.

ذوالفقاری: نتیجه فراخوان وزیر ورزش، دلخواه مردم تبریز نبود/ماجرای رحمانی بزرگ نمایی شده است
ایوب ذوالفقاری، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر  اظهار کرد: به طور حتم استقلال خوزستان تیم خوب و دارای کادر فنی مقتدری بوده که برای برد به میدان می‌آید، اما ما با توجه به این که در امتیازات با کمبود مواجه شده‌ایم محکو به برد مقابل استقلال خوزستان هستیم.

وی در ادامه افزود: ما باید ناکامی مقابل پدیده را به فراموش بگذاریم و با قدرت به مصاف استقلال خوزستان برویم.

ذوالفقاری در مورد نشست اضطراری کانون هواداران تیم تراکتورسازی تصریح کرد: البته کانون هواداران تیم در راستای حمایت از تیم چند سالی بوده که تشکیل شده است امروز هم یک نشست اضطراری در راستای حمایت همه جانبه از تراکتور برگزار خواهد شد که باید عنوان کنم که هوادران از این به بعد حامی تراکتور بوده و با پرچم‌های قرمز به ورزشگاه می‌آیند تا دیگر شاهد ناکامی تیمشان نباشند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص کمک میلیاردی شورا و شهرداری به این تیم گفت: ما هیچ گونه کمکی دریافت نکرده‌ایم، البته شهرداری و شورای شهر هر سال چنین کمکی خواهد کرد اگر درخواستی هم داده شده بدون شک از سوی مدیریت این باشگاه بوده است.

وی در مورد قرارداد این تیم با بازیکن افغانی عنوان کرد: اگر قراردادی منعقد شده باشدمن در جری ان قرار می‌گیرم، اما من اطلاعی ندارم.

ذوالفقاری در مورد اظهار نظر رحمانی مبنی بر این که تراکتور اگر سرباز جذب نمی‌کرد در خواب هم چنین بازیکنانی را نمی‌دید تصریح کرد: من در این خصوص با رحمانی صحبت کرده‌ام وی در گفته‌هایش اعلام کرد اصلا این شکل نبوده است فقط به نظر می‌رسد بزرگ نمایی کرده‌اند و اگر چنین حرفی ده احتمالا از فشار بازی بوده است و با این که قضیه بیش  از حد بزرگ جلوه داده شده است.

سرپرست تیم فوتبال در مورد فراخوانی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به مجلس افزود: وزیر ورزش به مجلس رفت، اما نتیجه مورد نظر و دلخواه مردم آذربایجان به دست نیامد مردم تبریز حوادث و اتفاقات بازی تراکتور با نفت را از یاد نمی‌برند.

وی پس در پاسخ به سوال چرا تراکتورسازی ضعیف عمل کرد؟ گفت: شاید جا نیفتادن تیم به  لحاظ فنی عمده مشکل تیم باشد که در تمرینات تونی به ان پرداخته شده است و تمرینات با نشاطی را از تیم شاهد بودیم و با روحیه‌ای که از بازیکنان سراغ دارم در برابر تیم استقلال خوزستان برنده خواهیم بود.

ذوالفقاری در مورد حضور کم تماشاگران هم تصریح کردک با توجه به تابستانی و مسافرت‌های مردم و دلخوری از  بازی پایانی لیگ چهاردهم عامل اصلی کمی تماشاگر در تبریز باشد فراموش نکنید در آن بازی سر تیم ما را بریدند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که در بازی با استقلال خوزستان مردم خوب تبریز ورزشگاه را پر کنند و حامی تیم تراکتورسازی باشند و به طور حتم بازیکنان تلاش می‌کنند که نتیجه راضی کننده مردم در بازی با استقلال خوزستان رقم بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
عدم شکایت مسئولین تراکتور به فیفا گناهی است که مردم آذربایجان هرگز آنرا نخواهند بخشید
Iran (Islamic Republic of)
اورمیالی
۱۴:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
همه داریم از اصل داستان که تبانی گسترده قدراسیون و کمیته داوران به نفع اصفهان و به ضرر سایر تیمها ست دور میشیم
آخرین اخبار