آذرنیا: داوری به گسترش فولاد آسیب‌زده است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فوتبال گفت: تا کی ما باید از داوری ضربه بخوریم و ما در حال ارسال نامه اعتراض به داوری بازی صبا که گسترش فولاد هستیم.

حسن آذرنیا، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص داوری بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد، متاسفانه در سه هفته‌ای که از لیگ سپری شده است ما از داوری ضربات فراوانی خورده‌ایم. 

وی در ادامه افزود: ما در حال ارسال نامه هستیم که به داوری دیدار تیم ما با صبا اعتراض کنیم.
 تیم ما با بودجه شخصی اداره می‌شود اگر قرار است هر هفته از داوری متحمل ضربات فراوان شود، نمی‌تواند در لیگ حضور موفقی داشته باشد. 

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: درست است که می‌گویند اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است اما تا کی این اشتباهات به ضرر تیم ما تمام شود و به تشریح مباحث داوری پرداخت و گفت: در بازی‌ها با تراکتورسازی در پنالتی مسلم گرفته نشد این گلی که صبا زد آفساید محض بود در این بازی نیز دو پنالتی لحاظ نشد گل ما به صبا صحیح نبود یک انسان تا چه اندازه می‌تواند تحمل داشته باشد. 

آذرنیا افزود: ما کارشناسان داوری چهره‌ای در تیم داریم که با دیدن و بررسی فیلم بازی اذعان نمودند که حق تیم ما داده نشده است، سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص بازی با تیم صبای قم عنوان کرد: من فکر می‌کنم که تیم ما اوصولی و فنی‌تر از حریف بازی کرد موقعیت‌های ما بیشتر از صبا بود. 

وی درباره عملکرد کادر فنی تیمش گفت: با توجه به گذشت سه هفته از لیگ از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت کامل را دارم و به نظر من فقط یک نیمه با تراکتور را ضعیف به میدان رفتند. 

آذرنیا در مورد اتفاقات قم و در اختیار نگذاشتن زمین از سوی میزبان گفت: ما قبل از حرکت با مسئولان قمی همامنگ کرده بودیم که به ما زمین بدهند اما به محض رسیدن به قم زمین ندادند و  مجبور شدیم در یک چمن مصنوعی تمرینات را دنبال و پی‌گیری کنیم. 

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: ما گله‌ای از مسئولان شهر قم نداریم هر تیمی که به شهری برای انجام بازی می‌آید میزبان موظف است زمین و امکانات بهترین را در اختیار آنان قرار دهد. 

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در هفته‌های بعدی تیم گسترش فولاد با کسب نتیجه و برد دیدارها را به پایان برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار