آذرنیا : جایگاه واقعی گسترش پنجم است نه پانزدهم

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: قضاوت‌های ضعیف داوری باعث شد ما ده پله سقوط کنیم زیرا جایگاه واقعی تیم پنجم بوده نه پانزدهم .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص داوری بازی ما با گسترش فولاد اظهار کرد : ما در کادر مدیریتی و فنی باشگاه سیاستی را اتخاذ می‌کنیم که به مسائل مربوط به داوری ورود نمی‌کنیم اما اتفاقاتی که در بازی با صبا رخ داده بود باعث شد که حق تیم ما ضایع شود.

وی ادامه داد : پس از تأیید کارشناسان داوری فدراسیون فوتبال محرز شد که حق ما ضایع شده و 3 امتیاز حق ما بود، اما نتیجه بازی را واگذار کردیم، در این راستا ما نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران به همراه CD اشتباهات  داوری فرستادیم تا اعتراضی صورت داده باشیم گرچه نتیجه بازی برنمی‌گردد اما در هفته‌های پیش رو دیگر شاهد اشتباهات داوری نباشیم .

آذرنیا بیان کرد : ما توانستیم تیم پنجم لیگ باشیم اما قضاوت‌ ضعیف داور جایگاه ما را پانزدهم قرار داد .
سرپرست تیم گسترش فولاد اذعان کرد : من هم شنیده‌ام که داور بازی ما با صبای قم به کمیته اخلاق و داوران فراخوانده شده است امیدوارم که در هفته‌های بعدی قضاوت خوبی را شاهد باشیم.

وی در پایان یادآور شد : امیدوارم که داوران لیگ برتر در هفته‌های بعدی قضاوت‌های خوبی را به نمایش بگذارند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار